نتایج دیدارهای NBA در ۲۲ ژانویه

اسلم دانک تریستان تامسون

رقابت های بسکتبال NBA در روز ۲۲ ژانویه با ۴ مسابقه پیگیری شد.در یکی از بازی های امروز کلیولند کاوالیرز با درخشش کایر ایروینگ با نتیجه ۹۵ بر ۹۰ بوستون سلتیکس را مغلوب کرد.ایروینگ در این مسابقه ۴۰ امتیاز،۵ پاس منجر به گل،۳ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد.
در حساس ترین بازی دیشب تیم های اول و دوم کنفرانس غرب به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری صدرنشین کنفرانس پایان یافت.اکلاهاما سیتی تاندر در بازی دیشب توانست با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۷ میزبان خود لس آنجلس کلیپرز را مغلوب کند.البته کلیپرز در این دیدار کریس پاول را به دلیل مصدومیت در زانوی راست در اختیار نداشت.کوین دورانت از اکلاهاما با کسب ۳۲ امتیاز،۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل،بهترین بازیکن این مسابقه بود.
نتایج دیدارهای NBA در ۲۲ ژانویه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

کلیولند کاوالیرز

۹۰-۹۵

بوستون سلتیکس

دانلود

دیترویت پیستونز

۹۰-۱۰۵

اورلاندو مجیک

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۲-۱۱۰

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۹-۹۷

اکلاهاما سیتی تاندر

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. carmeloanthony گفت:

    سلام اگه میشه فیلم های بازی هارو با کیفیت بالا تری بذارید سایتتون عالیه من هر چی اخبار میخواهم رو از سایت شما میگیرم لطفا جواب بدید ممنون

    • admin گفت:

      سلام.
      دوست عزیز هایلایت با کیفیت بازی ها روی سایت NBA موجوده اما متاسفانه فقط قابلیت پخش دارن و دانلودشون با مشکل مواجه میشه.ضمن اینکه حجم اونها بالاتره و برای همه کاربرا قابل دانلود نیست.
      موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *