بوذر و دورانت بهترین بازیکنان هفته سوم ژانویه NBA

کارلوس بوذر (Carlos Boozer)-کوین دورانت (Kevin Durant)

کارلوس بوذِر،سنتر تیم شیکاگو و کوین دورانت،فروارد تیم اکلاهاما سیتی روز ۲۱ ژانویه به عنوان بهترین بازیکنان هفته دو کنفرانس شرق و غرب شناخته شدند.این دو بازیکن برای بازی هایی که از ۱۴ تا ۲۰ ژانویه انجام داده اند،موفق به کسب این عنوان شده اند.
شیکاگو بولز در بازی های این هفته با کمک بوذِر رکورد ۳ برد و ۱ باخت را بر جای گذاشت.او در مسابقات این هفته متوسط ۲۳ امتیاز (رتبه چهارم کنفرانس) و ۱۴٫۸ ریباند (رتبه اول کنفرانس) را ثبت کرد.سنتر شیکاگو در هر ۴ بازی این هفته تیمش در امتیاز و ریباند دو رقمی شد.این بازیکن در پیروزی روز ۱۸ ژانویه تیمش مقابل بوستون سلتیکس رکورد خیره کننده ۱۹ امتیاز و ۲۰ ریباند را به دست آورد.
کوین دورانت نیز در بازی های این هفته نقش به سزایی در ثبت ۳ پیروزی و ۱ باخت تیمش داشت.او در بازی های این هفته متوسط ۳۷٫۵ امتیاز را به ثبت رساند و در پیروزی ۱۱۷ بر ۱۱۴ تیمش مقابل دالاس ماوریکس در روز ۱۸ ژانویه،با کسب ۵۲ امتیاز،بیشترین امتیاز دوران بازی خود در یک بازی را کسب کرد.ضمن اینکه تا این لحظه از مسابقات NBA این تعداد امتیاز رکورد بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن در بازی های این فصل می باشد.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان Player of the Week در بازی های این هفته لیگ NBA بودند:
لبرون جیمز از میامی هیت،گرویس وسکوئز از نیواورلئان هورنتز،راسل وستبروک از اکلاهاما سیتی تاندر،جرو هالیدی از فیلادلفیا سونی سیکسرز و دی مارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *