نتایج رقابت های ان بی ای در دوم فوریه ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان بی ای در دوم فوریه 2015

رقابت های ان بی ای در دوم فوریه ۲۰۱۵ با انجام هشت مسابقه پیگیری شد. شکست کلیپرز، رپتورز و هاوکس و پیروزی موریکس و گریزلیز، از مهمترین نتایج امروز بود.

جامپ شات جرت جک در ۱٫۳ ثانیه مانده به پایان بازی تیم های بروکلین نتز و لس آنجلس کلیپرز، باعث شد موجی از شادی بارکلیز سنتر را فرا گیرد. نتز در این دیدار خانگی با شوت ثانیه پایانی جک، با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۰۰، کلیپرز را از پیش رو برداشت. نتز در حالی این بازی را با پیروزی به اتمام رساند که تا ۱ دقیقه و ۳۵ ثانیه مانده به پایان، ۹ امتیاز از حریف خود عقب بود. بروک لوپز از نتز با کسب ۲۴ امتیاز و ۷ ریباند، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. کوین گارنت از نتز با ۱۱ ریباندی که در این مسابقه کسب کرد، تعداد ریباندهای دوران حرفه ای خود را به ۱۴۴۶۷ رساند و با پشت سر گذاشتن نیت ترموند، به رده هشتم لیست بازیکنانی که بیشترین ریباند را در تاریخ NBA ثبت کرده اند رسید.

میلواکی باکز با برتری مقابل تورنتو رپتورز، به ۶ باخت متوالی خود مقابل این تیم پایان داد. باکز در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۸۲ بر ۷۵، رپتورز را شکست داد. کریس میدلتون با کسب ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند و ۳ توپ ربایی، به پیروزی باکز در این دیدار کمک کرد. برندون نایت از باکز، دقایقی پیش از آغاز مسابقه مصدوم شد و نتوانست برای تیمش به میدان رود. او.جی. میو نیز در حدود ۴ دقیقه مانده به پایان مسابقه، دومین تکنیکال فول را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

رکورد پیروزی متوالی تاریخ باشگاه آتلانتا هاوکس، سرانجام در عدد ۱۹ متوقف شد. نیو اورلینز پلیکانز امروز در خانه پذیرای هاوکس بود و با برتری ۱۱۵ بر ۱۰۰ مقابل این تیم، به ۱۹ پیروزی پی در پی آنها پایان داد. انتونی دیویس از پلیکانز با کسب ۲۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، به تیمش کمک کرد تا بیست و ششمین پیروزی فصل را ثبت کند. بازیکنان هاوکس در این مسابقه تنها ۷ شوت از ۲۲ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

دالاس موریکس در امریکن ایرلاینز سنتر بدون راژان راندو، مینسوتا تیمبرولوز را با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۴ مغلوب کرد. مونتی الیس از موریکس در این بازی ۲۳ امتیاز، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. راندو که در بازی قبلی، به طور تصادفی توسط هم تیمی اش، ریچارد جفرسون مصدوم شد، دچار شکستگی در یکی از استخوان های نزدیک چشم و همچنین شکستگی بینی شده است و حداقل ۳ بازی غایب خواهد بود. ریکی روبیو از تیمبرولوز که از هفتم نوامبر به دلیل مصدومیت برای تیمش بازی نکرده بود، در این مسابقه حدود ۲۱ دقیقه بازی کرد و ۱۰ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد.

کسب ۳ امتیاز توسط جف گرین در ۴٫۵ ثانیه مانده به پایان بازی ممفیس برابر فینیکس سانز و بلاک شدن شوت مارکیف موریس توسط مارک گاسل در ادامه، پیروزی گریزلیز در این مسابقه را رقم زد. ممفیس گریزلیز در این مسابقه خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۰۱، فینیکس سانز را شکست داد. گاسل در این دیدار ۱۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد.

نتایج رقابت های ان بی ای در دوم فوریه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کاوالیرز ۹۷ ۸۴ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۸۸ ۹۲ شارلوت هورنتز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۲ ۱۰۰ لس آنجلس کلیپرز دانلود
تورنتو رپتورز ۷۵ ۸۲ میلواکی باکز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۱۵ ۱۰۰ آتلانتا هاوکس دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۴ ۹۷ اورلاندو مجیک دانلود
دالاس موریکس ۱۰۰ ۹۴ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۱ ۱۰۲ ممفیس گریزلیز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    بالاخره آتلانتا باخت

  2. آتلانتا اول و اخرش باید میباخت تا کی میخاست ببره این نواره پیروزیا هم داستانی داره طولانی باید یه نواری هم واسه خودمون درست کنیم.
    راژون روندو بدبخت هم مصدومیت واسش یچیز معمولی شده اون از افتادنش تو حموم اینم از فیس تو فیس شدن با هم تیمیش خر بازی از کدوم بود خدا میدونه و خودشون…

  3. خدا اینا دیگه کین تو یه ثانیه پرتاب سه امتیازی گل میکن اوووووووووف

  4. number1 گفت:

    احمد اقا کیا تو مسابقه سه امتیازی و مهارت فردی شرکت کردن

  5. داداش نامبر وانم قبلا پست درباره که کیا هستن گذاشته بود احمد خان تو سه امتیازیا کورو و تامپسون و کری و هاردن و یکی دیگه که هرچی فسفر هدر میدم یادم نمیاد و تو مهارت های فردیم هی بازیکنایه خوبی هستن جوری هست که بهتون بچسبه والا اینو دیگه اصن نمیدونم بنطرمن بچسب به خوده آل استار تو دانک ها خیلی هیجانی نیس چون کسی نیس تو مهارت ها هم اصن رقابت مث سه زنی نیس فقط میمونه سه زن ها که کری اوله انشاالله به حق دوازده امام.

  6. یه تبریک و شاد باش به سلتیکسیا بابت موفقیت کاپیتانمون سردارمون پیرس که بازم مارو شاد کرد خودشو رسوند به پانزدهمین بازیکن امتیاز آور لیگ و به امید خدا همت خوده پیرس و دعای ما سلتیکسیا رفیق فابریکشو هم رد میکنه بالاتر از گارنت قرار میگیره تو این وضعیت این خبر مارو سرحال کرد قربونت برم پاول خیلی میخامت♥♡

  7. M-N گفت:

    سلام آقا احمد اگر میتونیداسلم دانک ها وحرکات برتر راسل وستبروک وکوین دورانت رو با کیفیت HDبرای دانلود بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *