فینال و رده بندی لیگ ملی بسکتبال در سیزدهم بهمن ۹۳

فینال و رده بندی لیگ ملی بسکتبال در سیزدهم بهمن 93

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با برتری مقابل مهرام در مسابقه اول فینال لیگ ملی بسکتبال، کار را به بازی بعدی کشاند.
پتروشیمی امروز در سالن آزادی تهران میهمان مهرام بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۶۱ بر ۵۴، حریف خود را مغلوب کند. صمد نیکخواه بهرامی با کسب ۲۰ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن پتروشیمی در این مسابقه بود. ۸ امتیاز نخست پتروشیمی در کوارتر چهارم توسط نیکخواه کسب شد. ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر اماری بود که نیکخواه ثبت کرد. بهترین بازیکن مهرام نیز آرمان زنگنه بود که ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. با کسب این نتیجه، نتیجه مجموع بازی های دو تیم به ۲ بر ۱ به سود مهرام تغییر کرد. بازی بعدی دو تیم در ماهشهر برگزار خواهد شد.

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد، نخستین مسابقه رده بندی لیگ ملی بسکتبال را با پبروزی پشت سر گذاشت. دانشگاه آزاد امروز در سالن اختصاصی خود میزبان فولاد هفت الماس قزوین بود و این بازی را با برتری ۶۸ بر ۶۴ به پایان رساند. روزبه ارغوان از دانشگاه آزاد با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان هفت الماس در این مسابقه ۲۵ بار توپ را لو دادند و دانشگاه آزاد از این ترن اورها، ۱۸ امتیاز کسب کرد. به این ترتیب و با احتساب بازی های مرحله گروهی، دانشگاه آزاد ۲ بر ۱ از هفت الماس پیش افتاد.

برای مشاهده برنامه بازی های فینال و رده بندی لیگ ملی بسکتبال، اینجا کلیک کنید.

منبع عکس: ایسنا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    این عکسای اینستا اتفاق خوبیه
    من از دیدنشون لذت می برم
    از شوخی با مارتین لوتر کینگ و نیکز گرفته تا عکس حامد روی دیوار چین
    ممنون

  2. صمد بهترین و آماده ترین بازیکن حال حاضر و تاریخ بسکتبالمونه خیلی به کار مربی میاد همه فن حریفه حیفشه تو ایران باشه درسته سنش بالاس ولی حداقلش میتونه یه فصل تو خارج از کشور بازی کنه از تجربش میتونه استفاده کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *