نتایج مسابقات رده بندی و فینال لیگ برتر بسکتبال در ۱۵ اردیبهشت ۹۳

نتایج مسابقات رده بندی و فینال لیگ برتر بسکتبال در 15 اردیبهشت 93

مسابقه سوم فینال لیگ برتر بسکتبال، در ۱۵ اردیبهشت ۹۳ برگزار شد و مهرام تهران با پیروزی بر پتروشیمی، اولین برد خود در این سری را کسب کرد.
تیم های بسکتبال مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام امروز در سالن آزادی تهران برابر هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۸۵ بر ۷۸ به نفع مهرام خاتمه یافت تا نتیجه سری ۲ بر ۱ به سود پتروشیمی تغییر کند. مهرام در کوارترهای اول (۱۸ بر ۱۵)، دوم (۳۰ بر ۲۴) و سوم (۱۹ بر ۱۲) تیم برتر میدان بود. در وقت استراحت بین دو نیمه، پرتاب شدن اشیائی به داخل زمین از طرف تماشاگران، موجب ایجاد وقفه ای طولانی در بازی شد؛ صحنه هایی که یاد آور اولین مسابقه فینال سال گذشته بود. پتروشیمی در کوارتر چهارم با نتیجه ۲۷ بر ۱۸ به برتری رسید اما نتوانست اختلاف ایجاد شده در کوارتر های قبل را جبران کند. حامد حدادی از مهرام با کسب ۲۹ امتیاز، ۲۱ ریباند، ۷ بلاک شات و ۱ توپ ربایی، فاصله چندانی با تریپل دابل در این دیدار نداشت. جاناتان گیبسون امروز عملکرد قابل قبولی در پرتاب های سه امتیازی نداشت و هیچ یک از ۱۰ اقدام خود را وارد سبد نکرد. این بازیکن کار خود را با ۲۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند.
بازی چهارم دو تیم ساعت ۱۷ فردا؛ شانزدهم اردیبهشت، در سالن آزادی برگزار خواهد شد.
دومین مسابقه رده بندی لیگ برتر بسکتبال در اصفهان برگزار شد. ذوب آهن در این دیدار میزبان دانشگاه آزاد بود که با نتیجه ۵۹ بر ۷۸ مغلوب حریف شد. دانشگاه آزاد با کسب این پیروزی سری را با نتیجه ۲ بر ۰ به سود خود خاتمه داد و جایگاه سوم لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳ را به دست آورد.

منبع عکس: ایسنا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *