پیروزی هیت و نیکس در مسابقات یکم فوریه لیگ NBA

پیروزی هیت و نیکس در مسابقات یکم فوریه لیگ NBA

در دو مسابقه لیگ NBA در یکم فوریه ۲۰۱۵، تیم های میامی هیت و نیویورک نیکس، مقابل حریفان خود پیروز شدند.

بیست و یکمین پیروزی فصل میامی هیت در برابر بوستون سلتیکس ثبت شد. هیت امروز در تی‌دی گاردن میهمان سلتیکس بود که این بازی را با برتری ۸۳ بر ۷۵، به اتمام رساند. حسن وایت‌ساید از هیت در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۳ بلاک شات به دست آورد. دوین وید برای دومین بازی متوالی و لوئل دنگ برای سومین بار پی در پی، به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند. برد استیونس، سرمربی سلتیکس، در این دیدار از تیشان پرینس استفاده نکرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

کسب ۳۱ امتیاز توسط کارملو انتونی به نیویورک نیکس کمک کرد تا لس آنجلس لیکرز را مغلوب کند. نیکس در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۰، حریف خود را شکست داد. انتونی در این دیدار ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند. این بازیکن ۱۳ شوت از ۲۵ اقدام خود را وارد سبد کرد. جردن هیل از لیکرز در کوارتر نخست این دیدار دچار مصدومیت شد و پس از ترک زمین، دیگر به میدان بازنگشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. number1 گفت:

    احمد اقا این وایت ساید اهل کدوم کشور هستش

  2. این حسن کچل داره خوب زهر چشمی میگیره از تیما یهویی اومد یهوییم داره میشه ستاره و یروز میاد که یه عکس یهویی با جام میبینیمش!!!!!!!!!!

  3. جردن هیل بهونس اگه بودم نمیتونست جلو ملو دووم بیاره بهتر که مصدوم شد ملو وقتی بره دیوار که هیچ کوه رو هم سوراخ میکنه در این حد…

  4. یه سوال کارملو زده از ۲۵ اقدام شوت ۱۳ اقدامشو گل کرده یعنی پرتاب یا نه لی آپم بوده؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *