نتایج رقابت های ان بی ای در بیستم مارس ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان بی ای در بیستم مارس 2016

پیروزی دالاس و یوتا و شکست کلیپرز، از جمله نتایج رقابت های ان بی ای در بیستم مارس ۲۰۱۶ بود.

در یکی از مسابقات امروز دالاس موریکس میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود که در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۳۲ بر ۱۲۰ حریف خود را مغلوب کرد. دیرک نویتزکی از دالاس در این مسابقه ۴۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. از فصل ۲۰۰۰-۰۱ که کارل مالون در ۳۷ سالگی یک بازی ۴۰ امتیازی ثبت کرد، این نخستین بار است که یک بازیکن ۳۷ ساله به مرز ۴۰ امتیاز می رسد. درن ویلیامز نیز ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۶ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی برای دالاس ثبت کرد.

نیو اورلینز پلیکانز بدون بازیکن آل استار خود، لس آنجلس کلیپرز را از پیش رو برداشت. پلیکانز امروز پذیرای کلیپرز بود و موفق شد با حساب ۱۰۹ بر ۱۰۵ حریف خود را مغلوب کند. جرو هالیدی با ۲۲ امتیاز، یکی از شش بازیکن نیو اورلینز بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۲ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. نیو اورلینز پیش از این مسابقه اعلام کرد انتونی دیویس به دلیل آسیب دیدگی زانوی چپ، ادامه‌ی فصل را از دست خواهد داد.

یوتا جاز میهمان میلواکی باکز بود و توانست با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۸۵ حریف خود را مغلوب کند. گوردون هیوارد از یوتا در این بازی ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. یوتا که هم اکنون در رده‌ی نهم کنفرانس غرب قرار دارد و برای رسیدن به پلی آف با تیم هایی مثل دالاس، هیوستن و پرتلند رقابت می کند، پنج بازی از شش مسابقه اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

نتایج رقابت های ان بی ای در بیستم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
دالاس موریکس ۱۳۲ ۱۲۰ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۵ ۱۰۰ اورلاندو مجیک دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۵ ۱۲۰ بوستون سلتیکس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۹ ۱۰۵ لس آنجلس کلیپرز دانلود
میلواکی باکز ۸۵ ۹۴ یوتا جاز دانلود
نیویورک نیکس ۸۰ ۸۸ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. ehsan گفت:

    چرا درک نمیخواد تموم بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه میشه یه بازیکن تو این سن و سال تو سطح اول ان بی ای نزدیک ۲۰ سال فوق ستاره باشه،خیلی قابل احترامه و بدترین خاطره ای که ازش دارم فینال ۲۰۱۱ هست و بهترین خاطره ای که از شدارم هم فینال ۲۰۰۶

  2. ali akbar گفت:

    یه روز بدرد نخور
    ://///////

  3. My Dubs گفت:

    کوبی امسال میره. به وقتی فکر میکنم که درک نویتزکی و تیم دانکن هم بازنشسته میشن. لیگ NBA همیشه جذاب بوده و هست منتها تصور اینکه این بازیکنا نباشن واقعا سخته
    ری آلن، رجی میلر، جیسون کید، پاول پیرس و درک نویتزکی
    تنها بازیکنانی بودند که حداقل ۳۵ سال سن داشتن و سه فصل متوالی موفق به اقدام حداقل ۱۰۰ پرتاب سه امتیازی شدن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *