انتونی دیویس ادامه‌ی فصل ۲۰۱۵-۱۶ را از دست خواهد داد

انتونی دیویس ادامه‌ی فصل 2015-16 را از دست خواهد داد

الوین جنتری، سرمربی تیم نیو اورلینز پلیکانز روز یکشنبه اعلام کرد انتونی دیویس ادامه فصل ۲۰۱۵-۱۶ را از دست خواهد داد.
پلیکانز اعلام کرد لابروم شانه چپ دیویس دچار پارگی شده است و علاوه بر آن این بازیکن از ناحیه‌ی زانوی چپ نیز آسیب دیده است. او برای ترمیم این آسیب دیدگی ها تحت درمان قرار خواهد گرفت.
پایان فصل دیویس پس از حضور در ۶۱ بازی، احتمال قرار گرفتن نام این بازیکن در لیست بازیکنان برتر فصل که در قالب سه تیم معرفی می شوند را کاهش می دهد و در نتیجه شانس او برای به دست آوردن ۲۴ میلیون دلار از قرارداد حداکثری که در تابستان گذشته با پلیکانز امضا کرد را کم می کند.
جنتری گفت در این مورد که آیا ممکن است عمل جراحی مانع از رسیدن دیویس به المپیک ۲۰۱۶ ریو شود اطلاعی ندارد، اما اگر قرار بود در این باره شرطبندی کند، روی عدم حضور دیویس در المپیک شرط می بست.
جرو هالیدی، گارد تیم نیو اورلینز گفت امیدوار است مراحل توانبخشی دیویس، او را از مسیر رسیدن به المپیک خارج نکند.
دیویسِ ۲۳ ساله، پنجمین بازیکن نیو اورلینز و چهارمین بازیکن شروع کننده‌ی ترکیب افتتاحیه‌ی فصل این تیم است که ادامه‌ی فصل را از دست داده است. کوئینسی پاندکستر (زانوی چپ) همه‌ی بازی های فصل ۲۰۱۵-۱۶ را از دست داد و طارق اونز (زانوی راست)، اریک گوردون (انگشت دست راست) و برایس دیجان-جونز (مچ دست راست) نیز در طول فصل مصدوم شدند و ادامه‌ی فصل را از دست دادند. در بازی یکشنبه شب برابر کلیپرز، رایان اندرسون به دلیل کشیدگی کشاله ران غایب بود و سومین بازی فصل خود را از دست داد. نوریس کول نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه‌ی کمر، برای هفتمین بازی پی در پی نتوانست برای تیمش به میدان رود.
بازیکنان پلیکانز در مجموع ۲۲۹ بازی در این فصل از رقابت ها را به دلیل مصدومیت از دست داده اند؛ تعداد این بازی ها با در نظر گرفتن غیبت هایی که به دلیل بیماری و دلایل شخصی بوده، به ۲۳۵ بازی رسیده است. پلیکانز در بازی های این فصل ۳۴ ترکیب شروع کننده‌ی متفاوت داشته است که در بین تیم های لیگ یک رکورد است.
به این ترتیب دیویس فصل را با میانگین ۲۴٫۳ امتیاز، ۱۰٫۳ ریباند و ۲ بلاک شات به اتمام رساند. .او با تاثیرگذاری ۲۵٫۲۵، هفتمین بازیکن تاثیرگذار لیگ است و با پلاس-ماینس واقعی ۲٫۷۴، از این نظر در رده‌ی سی و ششم لیگ قرار دارد.
انتخاب شماره ۱ درفت ۲۰۱۲، در هر یک از سه فصل گذشته حداقل ۱۴ مسابقه را از دست داده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. ali akbar گفت:

    وااااااای نه :(((((((((((

  2. ehsan گفت:

    این پسر بی نظیره،ایشالله دوباره سلامتیشو بدست میاره
    Get Well soon Anthony

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *