نتایج رقابت های NBA در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج رقابت های NBA در 15 دسامبر 2013

رقابت های NBA در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۳، با انجام ۶ بازی پیگیری شد و در مهمترین دیدارها، تیم های ساکرامنتو، مینسوتا، پورتلند و فینیکس، حریفان خود را شکست دادند.
رودی گی در اولین بازی خانگی که در ترکیب ساکرامنتو کینگز قرار داشت، درخشان ظاهر شد تا تیمش با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۱ هیوستون راکتس را مغلوب کند. گی در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد. او همچنین ۵۰ درصد شوت های خود را وارد سبد کرد.
ممفیس گریزلیز در فدکس فروم میزبان مینسوتا تیمبرولوز بود که در پایان بازی را با نتیجه ۹۳ بر ۱۰۱ به حریف واگذار کرد. کوین لاو از مینسوتا با ۳۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، ستاره تیمش در این بازی بود.
پورتلند تریل بلیزرس در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۹، میزبان خود؛ دیترویت پیستونز را از پیش رو برداشت. لامارکوس آلدریج از پورتلند در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ بلاک شات و ۲ پاس منجر به گل کسب کرد. شوت دیمین لیلارد در ۰٫۱ ثانیه مانده به پایان این بازی وارد سبد شد تا پورتلند بیست و یکمین پیروزی فصل را در دیترویت جشن بگیرد.
در آخرین بازی امروز نیز فینیکس سانز در خانه با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۲، گلدن استیت واریورز را از پیش رو برداشت. اریک بلدسو از سانز در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.استفن کری از گلدن استیت نیز با ۳۰ امتیاز، پر امتیازترین بازیکن تیمش بود.
نتایج رقابت های NBA در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ساکرامنتو کینگز

۹۱-۱۰۶

هیوستون راکتز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۱۰۱-۹۳

مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۱۱-۱۰۹

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

اکلاهما سیتی تاندر

۹۸-۱۰۱

اورلاندو مجیک

دانلود

دنور ناگتز

۹۳-۱۰۲

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

فینیکس سانز

۱۰۲-۱۰۶

گلدن استیت واریورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. reza گفت:

    ادمین جان دوست داریم

  2. مسعود زراعت پرور گفت:

    احمد جان یه کار کوچیک باهات داشتم. اگه ممکنه ایمیل یا شمارت رو بهم بده. ضروریه. این شماره منه. اگه تونستی اس ام اس بده بهم. ۰۹۱۴۶۴۷۶۱۸۷

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *