نتایج لیگ ان بی ای در ۲۷ فوریه ۲۰۱۴

نتایج لیگ ان بی ای در 27 فوریه 2014

در چهار مسابقه لیگ ان بی ای در ۲۷ فوریه ۲۰۱۴، تیم های ایندیانا، واشنگتن، میامی و بروکلین حریفان خود را شکست دادند.
ایندیانا پیسرز با پیروزی مقابل میلواکی باکز، چهل و چهارمین برد فصل خود را به ثبت رساند. این تیم امروز در سالن بنکرز لایف فیلدهَوس میزبان میلواکی بود و موفق شد با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۶، حریف خود را مغلوب کند. روی هیبرت از ایندیانا در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
واشنگتن ویزاردز در وقت اضافه سوم با کمک جان وال توانست بر میزبان خود، تورنتو رپتورز چیره شود. دو توپ ربایی و یک لی آپ سرعتی جان وال در اواخر وقت اضافه سوم، به پیروزی ۱۳۴ بر ۱۲۹ واشنگتن در این مسابقه کمک کرد. وال در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. این دیدار که ۱۷۷۵۸ تماشاچی داشت ۳ ساعت ۳۱ دقیقه به طول انجامید. (دانلود هایلایت های مسابقه)
لبرون جیمز برای پنجمین بار متوالی حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورد تا میامی هیت در خانه، نیویورک نیکس را شکست دهد. لبرون جیمز که به دلیل شکستگی بینی از یک ماسک استفاده می کرد، در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل کسب کرد. بازیکنان هیت در این مسابقه ۶۰٫۸ درصد از شوت های خود را به ثمر رساندند؛ در حالی که این عدد برای نیکس تنها ۳۷٫۳ درصد بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)
در آخرین مسابقه امروز دنور ناگتز میزبانی بروکلین نتز را بر عهده داشت که با نتیجه ۸۹ بر ۱۱۲، بازی را به حریف واگذار کرد. امتیازات نتز در این مسابقه بین همه بازیکنان این تیم تقسیم شد اما پاول پیرس بازیکنی بود که با ۱۸ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش لقب گرفت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. حمید گفت:

    ممنونم که انقد مطالبرو به روز میزارین منم با ۲k علاقه مند به nba شدم

  2. sajad گفت:

    یادش بخیر من nba live 03 رو رو پلی استیشن ۱ بازی میکردم عکس جیسون کید روش بود. . بعد ۲۰۰۵ رو رو سیستم خریدم نصب کردم عکس کارملو انتونی روش بود با عکس دنور یادش بخیر 🙂

  3. mahdi گفت:

    ba salam az vaziyat cp3 etela nadarid
    ba tashakor faravan

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *