نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در 18 دسامبر 2015

شکست خانگی بوستون، میامی و شیکاگو و پیروزی سن آنتونیو و گلدن استیت، از مهمترین نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ بود.

در یکی از مسابقات امروز بوستون سلتیکس میزبان آتلانتا هاوکس بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۱۰۹ به حریف خود واگذار کرد. دنیس شرودر، ال هارفورد و پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس در این بازی به ترتیب ۲۲، ۲۱ و ۲۰ امتیاز به دست آوردند. میلسپ ۱۵ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در کوارتر چهارم کسب کرد و به تیمش کمک کرد با یک ران ۱۱-۲ در این کوارتر، فاصله امتیاز خوبی با حریف ایجاد کند و در نهایت کوارتر را با برتری ۳۸ بر ۲۸ پایان دهد. بازیکنان بوستون در این مسابقه ۲۲ بار توپ ربا لو دادند که بدترین عملکرد آنها در این فصل از رقابت ها بود.

تورنتو رپتورز که در لحظاتی از کوارتر سوم ۱۱ امتیاز از میامی هیت عقب بود، در نهایت با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۴ میزبان خود را شکست داد. دمار دروزن از رپتورز در این بازی ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل ثبت کرد. این نخستین شکست کریس باش در مقابل تیم سابقش بود. میامی در ۱۲ مسابقه قبلی مقابل تورنتو که باش در ترکیب داشت، پیروز شده بود. تورنتو همچنان دیماری کرول را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

دیترویت پیستونز در مسابقه ای که ۴ وقت اضافه داشت و ۳ ساعت و ۲۴ دقیقه طول کشید، با نتیجه‌ی ۱۴۷ بر ۱۴۴ میزبان خود شیکاگو بولز را شکست داد. آندره درامند از دیترویت در این دیدار ۳۳ امتیاز، ۲۱ ریباند (۱۰ ریباند حمله)، ۳ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. جیمی باتلر از شیکاگو با کسب ۴۳ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرد. این بازیکن ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. او در ۱ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه چهارم فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود بازی را به تساوی بکشاند اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند. از سال ۱۹۶۲، این چهارمین مسابقه لیگ است که ۴ وقت اضافه داشته است.

سن آنتونیو اسپرز در AT&T سنتر میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که این بازی را با برتری ۱۱۵ بر ۱۰۵ به پایان رساند. لامارکوس آلدریج از سن آنتونیو در این بازی ۲۶ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد و به تیمش کمک کرد تا در بازی های خانگی این فصل همچنان بدون شکست باقی بماند. کریس پاول از کلیپرز نیز ۲۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد.

گلدن استیت واریورز در اوراکل آرینا پذیرای میلواکی باکز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۱ بر ۱۱۲ حریف خود را مغلوب کند. استفن کری در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. گلدن استیت در حالی در این مسابقه به پیروزی رسید که در اکثر دقایق بازی از حریف عقب بود اما با برتری ۳۶ بر ۱۹ در کوارتر چهارم، این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت. در پایان این مسابقه و در هنگام ترک زمین، دریماند گرین از گلدن استیت و او جی میو از میلواکی، باهم درگیری لفظی پیدا کردند که با دخالت دیگر بازیکنان دو تیم و مامورین امنیتی، این دو به رختکن هایشان رفتند.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۴ ۹۷ بروکلین نتز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۲ ۹۴ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۷ ۱۰۷ نیویورک نیکس دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۱ ۱۰۹ آتلانتا هاوکس دانلود
میامی هیت ۹۴ ۱۰۸ تورنتو رپتورز دانلود
شیکاگو بولز ۱۴۴ ۱۴۷ دیترویت پیستونز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۹ ۹۵ ساکرامنتو کینگز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۵ ۱۰۷ لس آنجلس کلیپرز دانلود
دالاس موریکس ۹۷ ۸۸ ممفیس گریزلیز دانلود
یوتا جاز ۹۷ ۸۸ دنور ناگتز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۴ ۸۸ نیو اورلینز پیکانز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۱ ۱۱۲ میلواکی باکز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. My Dubs گفت:

    صبح کار داشتم اورتایم بازی بولز و پیستونز رو تا ۲ دقیقه مونده به اورتایم سه دیدم بقیش رو ندیدم. وقتی من رفتم به زور بازیکنای دو تیم شوت میزدن و حتی میدویدن اینقدر خسته و کوفته بودن فکر کنم تو اورتایم سه هر دو تیم ۴ امتیاز گرفتن یا ۷ امتیاز…چجوری تو اورتایم ۴ بازی ۲۰-۱۷ شده؟؟؟اصلا انرژی و توانی نداشتن هیچکدوم !!!!!!!!!!!!!!!!خیلی عجیبه. شاید به خاطره این بود محدودیت فول داشتن شل گرفتن؟؟کسی رو اورتایم ۴ رو دیده تعریف کنه

  2. حمید گفت:

    متاسفانه لوک والتون توی دو تا بازی با میلواکی خوب کار نکرد. اصلا بازی جوری نبود که اسمال بال جواب بده ولی ترکیب چیده: کری-تامپسون-لیوینگستون-ایگودالا-گرین!‌ رو حساب سایت ان بی ای چهار تا بازیکن اول گارد هستند. یعنی زیر حلقه گلدن استیت توی این دو تا بازی اتوبان بود!

  3. bmm گفت:

    احمد جان اگ میشه یه نظرسنجی بین محبوبیت لبران و کوبی میذاری؟ممنونت میشم میخوام ببینم تو این سایت کوبی بیشتر طرفداره یا لبران….شاید بشه با همین نظر سنجی توی همین جامعه ی اماری کوچک یه سریا یه چیزایی بفهمن!

  4. My Dubs گفت:

    من صبحها معمولا کار دارم یک ساعتی زودتر بیدار میشم بازی خوبی باشه میبینیم از طریق این دو تا وبسایت بازی ها رو میبینم. فلش پلیر رو برای هر مرورگری که داری نصب کن و ببین
    http://nba-stream.com/
    http://www.oleoletv.ws/station/22/
    من طرح اینترنتم از ۱ تا ۸ صبح رایگانه ولی هر بازی حدود ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه با تبلیغاتش طول میکشه . کواترای اخر رو اغلب میبینم حساس تره

  5. My Dubs گفت:

    کامنت من تایید نمیشه از طریق گوگل سرچ کنید

  6. My Dubs گفت:

    البته فکر کنم تو انجمن از منوی بغلی سایت هم راهنمایی شده تو انجمن عضو شید و شیوه دیدن انلاین رو ببینید

  7. میلاد شکراللهی گفت:

    نمیتونم ازسایتتون مسابقات کاملودانلودکنم.لطفاراهنماییم کنید.
    درضمن یکم سایتتون پیچیده به نظرمیادیاشایدم نیست ولی به هرحال من توش گیج میشم!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *