نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در نوزدهم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در نوزدهم دسامبر 2014

مسابقات ان‌بی‌ای در نوزدهم دسامبر ۲۰۱۴ با برگزاری ده بازی پیگیری شد. پیروزی کلیولند و اکلاهما و شکست میامی، ممفیس، سن آنتونیو و کلیپرز، از مهمترین نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز در شبی که لبران جیمز، چارلز بارکلی را پشت سر گذاشت، با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۱، بروکلین نتز را شکست داد. لبران جیمز از کاوالیرز با کسب ۲۲ امتیاز در این دیدار، از رکورد چارلز بارکلی عبور کرد و به رده بیست و سوم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ رسید. جیمز در این مسابقه ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. مایک میلر با وارد سبد کردن ۷ شوت از ۸ اقدام سه امتیازی خود، ۲۱ امتیاز کسب کرد و دومین بازیکن امتیاز آور تیمش در این بازی بود.

میامی هیت در خانه پذیرای واشنگتن ویزاردز بود و با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۵، مغلوب میهمان خود شد. جان وال از واشنگتن با کسب ۲۰ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل، به ششمین پیروزی متوالی تیمش کمک کرد. تیم واشنگتن ویزاردز که هم اکنون ۱۹ برد و ۶ باخت در کارنامه دارد، بهترین شروع تاریخ خود (در ۲۵ بازی) را تکرار کرده است. دوین وید از هیت با ۲۸ امتیازی که در این دیدار به دست آورد، کریس مولین را پشت سر گذاشت و به رده شصت و پنجم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ لیگ رسید. این بازیکن در این بازی، ۴ ریباند و ۸ پاس منجر به گل نیز کسب کرد.

شیکاگو بولز بدون درک رز، تیم دوم کنفرانس غرب را مغلوب کرد. بولز در این مسابقه خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۷، ممفیس گریزلیز را شکست داد. جیمی باتلر از بولز با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. نیکولا میروتیچ نیز هر ۶ شوت سه امتیازی خود در این بازی را به ثمر رساند و با کسب ۲۷ امتیاز و ۸ ریباند، بولز را برای کسب هفدهمین پیروزی فصل یاری کرد. این دومین بازی پی در پی بود که درک رز به دلیل بیماری از دست داد.

کسب ۴۳ امتیاز توسط دیمین لیلارد به پورتلند تریل بلیزرس کمک کرد تا سن آنتونیو اسپرز را شکست دهد. پورتلند در این مسابقه که در AT&T سنتر برگزار شد، در وقت اضافه سوم با نتیجه‌ی ۱۲۹ بر ۱۱۹، سن آنتونیو اسپرز را به زانو درآورد. این دومین بازی پی در پی بود که اسپرز در وقت اضافه سوم، نتیجه را به حریف واگذار کرد. از سال ۱۹۵۱، هیچگاه دو بازی پی در پی یک تیم به وقت اضافه سوم کشیده نشده بود. لیلارد در شبی که بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را ثبت کرد، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد.

دنور ناگتز با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۶، میهمان خود لس آنجلس کلیپرز را مغلوب کرد تا به ۳ شکست متوالی خود پایان دهد. هفت بازیکن دنور در این بازی حداقل ۱۰ امتیاز کسب کردند. نیت رابینسون از دنور که به عنوان بازیکن ذخیره واد میدان شد، در ۱۵ دقیقه و ۴۴ ثانیه ای که در زمین بود، ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد.

در آخرین بازی امروز لس آنجلس لیکرز در استیپل سنتر میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود. این مسابقه نزدیک در نهایت با برتری ۱۰۴ بر ۱۰۳، اکلاهما سیتی پایان یافت. کوبی برایانت از لیکرز در ۲٫۲ ثانیه مانده به پایان بازی فرصت داشت تا نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما جامپ شات خود را از دست داد. راسل وستبروک از تاندر با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، ستاره تیمش در این بازی بود. کوین دورنت در این مسابقه برای تاندر به میدان نرفت.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در نوزدهم دسامبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۹۴ ۱۰۱ یوتا جاز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۱ ۱۰۹ شارلوت هورنتز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۱۴ ۹۸ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
کلیولند کاوالیرز ۹۵ ۹۱ بروکلین نتز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۰ ۱۱۰ تورنتو رپتورز دانلود
میامی هیت ۱۰۳ ۱۰۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۷ ۱۰۳ شیکاگو بولز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۹ ۱۲۹ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
دنور ناگتز ۱۰۹ ۱۰۶ لس آنجلس کلیپرز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۳ ۱۰۴ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    امیدورام کلیولند روند سینوسیش از بین بره و بردای متوالی کسب کنه.
    لبرون هم بالاخره روزی رکورد کوبی رو میشکنه و به سومین امتیاز اور تاریخ تبدیل میشه.

  2. MELO...7 گفت:

    آدمین دنور با کلیپرز بازی کرد نه لیکرز

  3. last celtic گفت:

    lets go celtics

  4. حیول به بوستون حال کردم بدون روندو هم میتونیم ببیریم روحیه بچه ها عالی بود تو بازیای سخت باید ببینیم چند چندیم با خودمون دمه بچه ها گرم.
    من از همین الان هیلایت بازی دالاس با سن انتونیو رو گذاشتم کنار ببینیم این روندو میتونه با تریپل دابل شروع کنه همه رو کف بر کنه البته کار روندو خیلی راحتره واسه تریپل دابل کردن بازیکنای دالاس شوت زنای خیلی قوین و زیر حلقم چاندلر منتظر پاسای روندو هس…
    واشنگتن اگه وال رو نداشت چیکار میکرد؟؟ آل استار امسال گارد استارش وال هس شایدم ام وی پی بشه وقتی ایروینگ شد والم میتونه بشه!! درست میگم؟

  5. MELO...7 گفت:

    میتونه

  6. محمد رضا ارباب گفت:

    مینسوتا ضعیف ترین تیم لیگ امساله. مگه میتونست نبردش
    Lets Go LeBron

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *