نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۹ فوریه ۲۰۱۴

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در 19 فوریه 2014

پیروزی بولز و شکست ایندیانا، پورتلند و لیکرز، از مهمترین نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۹ فوریه ۲۰۱۴ بود.
در یکی از بازی های امروز که در شهر تورنتو کانادا برگزار شد، تیم رپتورز با نتیجه نزدیک ۹۲ بر ۹۴، مغلوب میهمان خود، شیکاگو بولز شد. ۵ بازیکن تیم بولز در این دیدار امتیازات خود را دو رقمی کردند. کسب ۱۳ پاس منجر به گل توسط جواکیم نواه، سنتر بولز، از نکات تعجب آور این بازی بود.
مینسوتا تیمبرولوز با وجود در اختیار نداشتن بازیکنانی چون نیکولا پکویچ و کوین مارتین، با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۱، میهمان خود ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت. کوین لاو از مینسوتا با کسب ۴۲ امتیاز و ۱۶ ریباند، ستاره این بازی بود.
نبرد تیم های بلیزرس و اسپرز که در شهر پورتلند برگزار می شد، با شکست میزبان همراه بود. لیلارد و هم تیمی هایش این بازی را با نتیجه ۱۰۹ بر ۱۱۱ به حریف واگذار کردند. پتی میلز از اسپرز که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، در حضور ۲۹ دقیقه ای خود در این مسابقه، ۲۹ امتیاز به دست آورد.این بازیکن ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز کسب کرد. لقب امتیاز آورترین بازیکن پورتلند در این مسابقه نیز به دیمین لیلارد تعلق گرفت که موفق شد ۳۱ امتیاز به دست آورد.
در آخرین مسابقه امروز هیوستون راکتس در لس آنجلس میهمان لیکرز بود؛ جایی که دوایت هاوارد برای اولین بار پس از جدایی اش از لیکرز، مقابل هواداران این تیم به میدان رفت. در این دیدار، هواداران لیکرز هر بار که هاوارد صاحب توپ می شد او را هو می کردند. هاوارد نیز در یکی از صحنه های بازی، پاسخ هو کردن های هواداران را با فرستادن بوسه ای برای آنها داد. این بازیکن در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد تا تیمش با نتیجه ۱۳۴ بر ۱۰۸ لیکرز را شکست دهد. جیمز هاردن با کسب ۲۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص راکتس در این مسابقه بود.
نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۱۹ فوریه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۹۸-۱۱۶

دیترویت پیستونز

دانلود

کلیولند کاوالیرز

۹۳-۱۰۱

اورلاندو مجیک

دانلود

تورنتو رپتورز

۹۴-۹۲

شیکاگو بولز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۱۱۴-۹۷

واشنگتن ویزاردز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۹۱-۱۰۴

ایندیانا پیسرز

دانلود

نیو اورلئانز پلیکانز

۹۸-۹۱

نیویورک نیکس

دانلود

فینیکس سانز

۹۴-۱۰۰

بوستون سلتیکس

دانلود

یوتا جاز

۱۰۵-۹۹

بروکلین نتز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۱۱۱-۱۰۹

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۱۰۱-۹۲

گلدن استیت واریورز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۳۴-۱۰۸

هیوستون راکتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *