نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در 28 دسامبر 2015

لیگ ان‌بی‌ای در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۵ با انجام یازده مسابقه پیگیری شد.

کسب ۲۶ امتیاز توسط مانتی الیس به ایندیانا پیسرز کمک کرد تا آتلانتا هاوکس را از پیش رو بردارد و به شش پیروزی متوالی این تیم پایان دهد. ایندیانا امروز میزبان آتلانتا بود که این بازی را با برتری ۹۳ بر ۸۷ پایان داد. الیس در این مسابقه ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. ایندیانا در کوارتر دوم این مسابقه با نتیجه‌ی ۳۱ بر ۱۳ به برتری رسید و اختلاف امتیازی ایجاد شده در این کوارتر، به این تیم برای پیروزی کمک کرد.

لس آنجلس کلیپرز دومین بازی خود بدون بلیک گریفین را با پیروزی پشت سر گذاشت. کلیپرز امروز میهمان واشنگتن ویزاردز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۹۱ حریف خود را مغلوب کند. کریس پاول در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. گریفین به دلیل مصدومیت حداقل ۲ هفته نمی تواند کلیپرز را همراهی کند. پاول پیرس در این دیدار جایگزین گریفین در ترکیب شروع کننده بود.

میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرینا پذیرای بروکلین نتز بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۱۱ به حریف خود واگذار کرد. نتز در حالی این مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشت که در لحظاتی از کوارتر سوم ۱۶ امتیاز از هیت عقب بود. بروک لوپز در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. وین الینگتون نیز با وارد سبد کردن ۷ شوت سه امتیازی، بیشترین تعداد سه امتیازی دوران حرفه ای خود را تکرار کرد و کار خود را با کسب ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند. جاش مک‌رابرتس و جاستیس وینزلو از میامی به دلیل آسیب دیدگی در این مسابقه غایب بودند.

شیکاگو بولز برای ثبت هفدهمین پیروزی فصل خود تورنتو رپتورز را از پیش رو برداشت. شیکاگو امروز میزبان تورنتو بود و این بازی را با برتری ۱۰۴ بر ۹۷ پایان داد. تونی اسنل ۱۹ امتیاز از مجموع ۲۲ امتیاز خود در این دیدار را در ۱۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه پایانی به دست آورد و به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. این بازیکن ۷ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. پاو گاسل و درک رز نیز به ترتیب ۲۲ و ۲۰ امتیاز به دست آوردند. جونس والنچیونس از تورنتو که ۱۷ بازی گذشته تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این مسابقه حدود ۲۱ دقیقه بازی کرد و ۹ امتیاز به دست آورد.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۰۸ ۹۸ لس آنجلس لیکرز دانلود
ایندیانا پیسرز ۹۳ ۸۷ آتلانتا هاوکس دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۴ ۸۹ نیو اورلینز پیکانز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۹۱ ۱۰۸ لس آنجلس کلیپرز دانلود
میامی هیت ۱۰۵ ۱۱۱ بروکلین نتز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۴ ۹۷ تورنتو رپتورز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۳ ۹۳ میلواکی باکز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۱ ۹۵ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
فینیکس سانز ۹۷ ۱۰۱ کلیولند کولیرز دانلود
یوتا جاز ۹۵ ۹۱ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۲ ۱۰۳ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۰ پاسخ

  1. امیرعباس ارباب گفت:

    curry dg bi mazzash krde .yani ch har chi mizane mire

  2. ساجد گفت:

    بله داداش دیگه دوره توپ چپوندن های لبرون تو سبد تموم شده

  3. Mahdi6 گفت:

    کریس پاول خوب بازی کرد قبلا بهتر می پرید الان به زور دانک میزنه تو ال استار ۲۰۰۹ یه الی اوپ زد خیلی باحال بود دریک رز هم که بعد از مصدومیت های زنجیره ایش هنوز اون دریک رز قبل نشده دیگه اسلم دانک هم نمیزنه

  4. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    این که شکی نیست که لبران از کری خیلی بهتره هنوز کری راه درازی داره تا به لبران برسه مشکل کلیولند نداشتن یه گارد خوبه وگرنه اگه گارد خوبی کنار لبران باشه گرفتن لبران سخت میشه

    • میلاد شکراللهی گفت:

      ازاین نظرات عجیب درعجبم!!!لبران ازصمدخیلی بهتره ولی ازاستفن کری یکم بهتره به نظرمیاد.یاشایدم جفتشون دری سطح باشن یاحتی شایدالان کری یکم ازلبران بالاترباشه.
      عجیباغریبا!!!

  5. My dubs گفت:

    کری تمرین میکنه بردهای گلدن استیت داره باقی هوادارو اذیت میکنه.the face of the nba
    Strength in numbers#
    لبران چند روز پیش”بازی فیزیکی و دفاع خوب وریورز باعث شد به پورتلند ببازیم گرچه من نمیخوام ارزش برد بلیزرز رو پایین بیارم کار اونا خوب بود”
    جالبیش اینه وریورز هر مدلی که بخواد بازی میکنه

  6. امیرعباس ارباب گفت:

    lebron never stop but this time is for curry
    😉

  7. KOBE24 گفت:

    من چن بار گفتم بازم میگم.مقایسه لبران با کری و کلا کسایی ک هم قد نیستن کار درستی نیست.لبران با کری ۱۳سانت فاصله داره.کری ر باید راسل و با بقیه گارد ها مقایسه کرد.لبران ر با دورانت و کوبی باید مقایسه کرد.

    • میلاد شکراللهی گفت:

      درسته.نمیشه ی فورواردوبای پوینت گاردمقایسه نکرد.
      ولی میشه بگی کدومشون بازیکن بزرگتریه یاکدومشون تاثیربیشتری توبازی داره که این کارنیازبه اطلاعات ودرک بالایی ازبسکتبال داره

  8. Kiiiiiiiiiing گفت:

    کایری امروز عالی بازی کرد ، فقط نمیدونم چرا باید یکی در میان بازی کنه ، جلوی پرتلند نبود امروز بازی کرد و ۲۲ امتیاز گرفت ولی جلوی دنور نخواهد بود. لبران امروز به رتبه ۱۷ تاریخ در جدول امتیاز و رتبه ۲۲ در اسیست صعود کرد.

  9. هر چی نگاه می کنم کلیولند داره فقط با زور بازیکن می بره و هیچ تاکتیک خاصی در تیم نیست

  10. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    کوبی درست میگی ولی کلا بحث اینه که لبران کمک کار خوبی برای بازی نداره بر عکس گلدن که همه بازیکنانش عالی هستند

  11. KOBE24 گفت:

    کوبی شرایطش از لبران بدتر بود و دو قهرمانی بدون شکیل آورد.لبران بدون ستاره کاری نمیتونه بکنه البته کایری و لاو اسمیت شامپورت کم بازیکنایی نیستن ولی شما ی نگاه ب کوبی و تیمش
    بندازین تیم لبران خیلی قوی تره.لران کایری داره کوبی فیشر داشت.لبران لاو تو تیمشه و گسل با کوبی بود.
    لبران اگه تو میامی میموند بهتر بود چون ستاره هایی بزرگتر از کایری و لاو داره.

  12. kiiiiiiiiiing گفت:

    لبران قول رینگ داده به هواداراش ، دیر و زود داره ولی بالاخره میگیره هیچ شکی ندارم ، مجبور بشه خودش تیمو کوچ میکنه ، خلاصه کار خودشو میکنه.

  13. Hiddensbk گفت:

    Kobe24 گسول یکی از بهترین پاور فروارد-سنتر های دنیاست
    وقتی با کوبی قهرمان شد از کوین لاو بهتر بود
    فیشر هم کم بازیکنی نبوده

  14. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    معلوم نیست مربی کلیولند تو این تیم چیکار میکنه فصل پیش هم هنر لبران بود که این تیم فینالیست شد کوبی لبرانم تنهایی فصل پیش این تیمو تا فینال برد همون کلیولندی رو به فینال برد که فصل های قبل با زور تو هشت تیم قرار میگرفت وقتی ایگودالا رو بروی لبران بازو هاشو نشون میده واقعا خنده داره خخخخخ یه بار تو فینال mvpشده جو گرفتتش اینا اگه مثل لبران و کوین دورانتو و کوبی برایانت بشن چیکار میکنند

  15. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    ببخشید منظورم گرین بود که بازوهاشو نشون داد اینم خنده داره

  16. My Dubs گفت:

    دوست عزیز یه جمله نوشتی کلی غلط پولوط داره. گرین بازوهاشو نشون داده؟!!!گرین دومین بازیکن دفاعی لیگ محسوب میشه با اختلاف خیلی زیاد نسبت به نفر سوم( دی اندره جوردن) و خیلی نزدیک به نفر اول (کوای لینرد). اونیم که ام وی پی فینال شد ایگودالا بود. چون لبران بازو داره خیلی دیگه تو بازیش موثره. چه ربطی به بازو داره؟؟ران پای کری شاید اندازه بازو لبران باشه ولی الان کری ام وی پیه.
    خود لبران هر وقت فول گل میکنه جلو کسی که روش خطا کرده فیگور بدنسازی میگیره. بازوهاشو نشون میده میگه به یارو من دارم نون بازومو میخورم داداش…….خخخخخخخخخخخخخخخخخ

  17. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    دوست عزیز ببین اصلاح کرده بودم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *