نتایج مسابقات ان بی ای در ۱۳ آپریل

گُران دراگیچ-ریکی روبیو

مسابقات ان بی ای در ۱۳ آپریل ۲۰۱۳ با ۴ دیدار پیگیری شد.در یکی از مسابقات امروز بوستون سلتیکس با نتیجه ۱۲۰ بر ۸۸ میزبان خود اورلاندو مجیک را شکست داد تا در ۴ روز مانده به پایان فصل عادی NBA مقام هفتم خود در جدول کنفرانس شرق را قطعی کند.کوین گارنت که پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت در این بازی در ترکیب بوستون قرار داشت با کسب ۱۴ امتیاز،۹ ریباند و ۳ پاس منجر به گل،موثرترین بازیکن تیمش در این بازی بود.
در یکی دیگر از بازی های امروز ممفیس گریزلیز در خانه میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که در پایان با نتیجه ۸۷ بر ۹۱ مغلوب حریف شد.در این دیدار دی آندره جردن از کلیپرز با کسب ۱۶ امتیاز،۱۲ ریباند و ۳ بلاک شات،امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.
و سرانجام مینسوتا تیمبرولوز در خانه با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۳ فینیکس سانز را شکست داد.ریکی روبیو از مینسوتا با کسب ۲۴ امتیاز،۱۰ پاس منجر به گل،۵ ریباند و ۵ توپ ربایی ستاره تیمش در این بازی بود.حامد حدادی در این مسابقه ۱۰ دقیقه و ۱۱ ثانیه برای سانز بازی کرد و موفق به کسب ۴ ریباند و ۱ بلاک شات شد.
نتایج و هایلایت مسابقات NBA در روز ۱۳ آپریل را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۸۵-۹۵

میلواکی باکز

دانلود

اورلاندو مجیک

۱۲۰-۸۸

بوستون سلتیکس

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۱-۸۷

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۹۳-۱۰۵

فینیکس سانز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. pro basket گفت:

    از اینکه هایلایت بازیها رو واسه دانلود میذارید ازتون تشکر میکنیم. کاری بس پسندیده ست!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *