نتایج بازی های ان بی ای در ۱۴ آپریل

لی آپ لبران جیمز

در مهمترین بازی های امروز لیگ ان بی ای،تیم های میامی،تورنتو،نیویورک و لیکرز حریفان خود را مغلوب کردند.در یکی از بازی های امروز میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرنا با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۳ شیکاگو بولز را شکست داد.لبران جیمز از میامی با کسب ۲۴ امتیاز،۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل،امتیاز آورترین بازیکن هیت در این مسابقه بود.
تورنتو رپتورز در خانه با نتیجه ۹۳ بر ۸۷ بروکلین نتز را مغلوب کرد.دمار دروزان از تورنتو در این دیدار ۳۶ امتیاز و ۵ ریباند به دست آورد تا تیمش سی و دومین برد فصل را به دست آورد.
جدال تیم های نیویورک نیکس و ایندیانا پیسرز در مدیسون اسکوئر گاردن،با نتیجه ۹۰ بر ۸۰ به سود نیکس پایان یافت.کارملو آنتونی از نیویورک که کوارتر چهارم این مسابقه را به دلیل مصدومیت از دست داد با کسب ۲۵ امتیاز و ۵ ریباند،امتیاز آورترین بازیکن نیکس در این بازی بود.
و سرانجام در حساس ترین بازی دیشب،لس آنجلس لیکرز با درخشش دوایت هاوارد با نتیجه ۹۱ بر ۸۶ سن آنتونیو اسپورز را مغلوب کرد تا در اولین بازی بدون کوبی برایانت پیروز باشد و همچنان برای صعود به پلی آف امیدوار باقی بماند.هاوارد در این دیدار ۲۶ امتیاز،۱۷ ریباند،۳ بلاک شات و ۲ توپ ربایی به دست آورد.
نتایج و هایلایت بازی های NBA در ۱۴ آپریل را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

میامی هیت

۹۳-۱۰۵

شیکاگو بولز

دانلود

تورنتو رپتورز

۸۷-۹۳

بروکلین نتز

دانلود

نیویورک نیکس

۸۰-۹۰

ایندیانا پیسرز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۷۷-۹۱

کلیولند کاوالیرز

دانلود

دنور ناگتز

۱۰۹-۱۱۸

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

نیو اورلئان هورنتز

۱۰۷-۸۹

دالاس ماوریکس

دانلود

هیوستون راکتز

۱۰۰-۱۲۱

ساکرامنتو کینگز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۸۶-۹۱

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *