نتایج مسابقات NBA در ۱۶ مارس

زک رندولف-آل جفرسون

در مهمترین مسابقات NBA در ۱۶ مارس،تیم های فینیکس،ایندیانا و ممفیس مقابل حریفان خود شکست خوردند.در یکی از بازی های امروز واشنگتن ویزاردز در ورایزون سنتر،با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۰۵،میهمان خود فینیکس سانز را مغلوب کرد.در این مسابقه مارتل وبستر از واشنگتن با کسب ۳۴ امتیاز،۵ پاس منجر به گل و ۲ ریباند،یکی از بازیکنان شاخص تیمش بود.حامد حدادی نیز در این مسابقه ۷ دقیقه و ۳۱ ثانیه برای سانز بازی کرد و توانست ۳ ریباند و ۲ امتیاز به دست آورد.
فیلادلفیا سونی سیکسرز در خانه با نتیجه ۹۸ بر ۹۱ ایندیانا پیسرز را شکست داد.اسپنسر هیوس از سیکسرز با کسب ۱۸ امتیاز،۱۶ ریباند،۸ پاس منجر به گل و ۷ بلاک شات،شب موفقی را پشت سر گذاشت.
و سرانجام یوتا جاز در خانه با نتیجه ۹۰ بر ۸۴ ممفیس گریزلیز را مغلوب کرد تا ۳۴ امین پیروزی فصل خود را کسب کند.گوردُن هیوارد که از دسامبر سال گذشته،برای اولین بار در این مسابقه برای یوتا به میدان رفت،با کسب ۱۷ امتیاز،۸ ریباند و ۳ پاس منجر به گل،بازگشت خوبی به بسکتبال داشت.
نتایج و هایلایت مسابقات NBA در ۱۶ مارس را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۱۰۵-۱۲۷

فینیکس سانز

دانلود

بوستون سلتیکس

۸۸-۱۰۵

شارلوت بابکتز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۹۱-۹۸

ایندیانا پیسرز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۱۱۳-۱۱۹

کلیولند کاوالیرز

دانلود

یوتا جاز

۸۴-۹۰

ممفیس گریزلیز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۱۰۱-۱۱۲

دیترویت پیستونز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *