نتایج رقابت های پلی آف ان بی ای در بیست و نهم اپریل ۲۰۱۵

نتایج رقابت های پلی آف ان بی ای در بیست و نهم اپریل 2015

پلی آف ان بی ای در بیست و نهم اپریل ۲۰۱۵ با پیروزی آتلانتا و صعود ممفیس به مرحله دوم پلی آف پیگیری شد.

پنجمین بازی تیم های آتلانتا هاوکس و بروکلین نتز با برتری آتلانتا پایان یافت. آتلانتا امروز در فیلیپس آرنا میزبان بروکلین بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۷، حریف خود را مغلوب کند. دمار کرول با ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن آتلانتا در این مسابقه بود. این بازیکن ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. ال هارفورد و جف تیگ نیز هر کدام ۲۰ امتیاز کسب کردند. یکی از انگشتان دست شوت زنی هارفورد در نیمه اول این مسابقه از جا در رفت اما این بازیکن با بستن انگشت خود به بازی ادامه داد. مچ پای راست تیگ نیز در اوایل کوارتر سوم پیچ خورد اما این بازیکن پس از چند دقیقه حضور در رختکن، به میدان بازگشت. الن اندرسون از نتز ۲۳ امتیاز و ۷ ریباند به دست آورد. پیش از آغاز این مسابقه، کایل کرور از آتلانتا به عنوان برنده جایزه بازی جوانمردانه فصل ۲۰۱۴-۱۵ معرفی شد. آتلانتا با کسب این پیروزی، ۳ بر ۲ از حریف خود پیش افتاد.

ممفیس گریزلیز با غلبه بر پرتلند تریل بلیزرس، راهی نیمه نهایی کنفرانس غرب شد. ممفیس در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۳، حریف خود را مغلوب کرد تا سری را با برتری ۴ بر ۱ به پایان برساند. مارک گاسل از ممفیس در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. امتیازآورترین بازیکن پرتلند نیز سی‌جی مک‌کالوم بود که ۳۳ امتیاز کسب کرد. مک‌کالوم که به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد، با امتیازاتی که در این دیدار کسب کرد، رکورد بیشترین امتیاز کسب شده توسط یک بازیکن ذخیره‌ی پرتلند در مرحله پلی آف را از آن خود کرد. مایک کانلی از ممفیس، در این دیدار غایب بود و دومین بازی متوالی را از دست داد. به این ترتیب ممفیس در نیمه نهایی کنفرانس غرب باید به مصاف گلدن استیت برود.

نتایج و هایلایت های رقابت های پلی آف ان بی ای در بیست و نهم اپریل ۲۰۱۵ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
آتلانتا هاوکس ۱۰۷ ۹۷ بروکلین نتز کیفیت معمولی کیفیت HD
ممفیس گریزلیز ۹۹ ۹۳ پرتلند تریل بلیزرس کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. number1 گفت:

    احمد اقا درسته کوین لاو ۴تا۶ ماه دیگه مصدومه ؟

  2. cp3viii گفت:

    اندره ویگنز روکی برتر سال شد

  3. سینا میلواکی گفت:

    جالبه پورتلند همیشه بازیکنای خوبی داشته اما از یه مرحله به بعد دیگه هیچ رقمه نمیاد بالا.ینی یجورایی به خودشونم تلقین شده جزو چهارتا نمیشن!!!!

  4. امیرعباس ارباب گفت:

    کارتر با ۴۰سال سن چیکار کرد..دمش گرم

  5. LAKER FOR LIFE گفت:

    خبر فوری : بیلی داناوان با قرارداد پنج ساله سرمربی جدید اکلاهاما سیتی تاندر شد.

  6. almost black گفت:

    خیلی حال میده بازیکن های با تجربه مثل دانکن و پیرس و همین کارتر تو یک بازی بدرخشند .این ها نشون میدن که هر کاری تو هر سنی ممکنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *