نتایج پلی آف ان بی ای در هجدهم اپریل ۲۰۱۶

نتایج پلی آف ان بی ای در هجدهم اپریل 2016

مسابقات پلی آف ان بی ای در هجدهم اپریل ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های تورنتو و گلدن استیت و شکست اکلاهما سیتی پیگیری شد.

تیم بسکتبال تورنتو رپتورز با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، به هفت شکست متوالی خود در مرحله‌ی پلی آف ان بی ای پایان داد. تیم های تورنتو و ایندیانا امروز برای دومین بار در ایر کانادا سنتر برابر هم قرار گرفتند که این بازی با برتری ۹۸ بر ۸۷ تورنتو پایان یافت. جونس والنچیونس از تورنتو با کسب ۲۳ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، ستاره‌ی تیمش در این مسابقه بود. کایل لوری نیز گرچه تنها ۴ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد اما ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. تورنتو با کسب این پیروزی، نتیجه‌ی سری را ۱ بر ۱ مساوی کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دالاس موریکس با پیروزی مقابل اکلاهما سیتی تاندر در خانه‌ی این تیم، اولین نتیجه‌ی غیر منتظره در پلی آف ۲۰۱۶ را رقم زد. دالاس این بازی را با برتری ۸۵ بر ۸۴ به سود خود به اتمام رساند تا نتیجه‌ی سری بازی های دو تیم ۱ بر ۱ مساوی شود. ریموند فلتون از دالاس در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. استیون آدامز در لحطات پایانی این مسابقه فرصت داشت تا نتیجه را به نفع اکلاهما سیتی تاندر تغییر دهد اما پیش از آنکه توپ از دست او رها شود، زمان بازی به پایان رسید. بازیکنان تاندر در این بازی تنها ۳۳٫۷ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. کوین دورنت از اکلاهما سیتی با از دست دادن ۲۶ شوت در این بازی، رکورد شوت های ناموفق مایکل جردن در یک بازی پلی آف که در سال ۱۹۹۷ ثبت شده بود را تکرار کرد. جی.جی. باریا و دیوید لی از دالاس و نظر محمد از اکلاهما سیتی به دلیل مصدومیت و میچ مک‌گری از اکلاهما سیتی به دلایل شخصی، در این مسابقه غایب بودند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

گلدن استیت واریورز بدون استفن کری، هیوستن راکتس را از پیش رو برداشت. گلدن استیت امروز میزبان هیوستن بود که موفق شد با حساب ۱۱۵ بر ۱۰۶ حریف خود را مغلوب کند و ۲ بر ۰ از هیوستن پیش بیافتد. کری به دلیل مصدومیت جزئی مچ پا در این مسابقه حضور نداشت. کلی تامپسن با ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این بازی کمک کرد. دوایت هاوارد از هیوستن در ۴ دقیقه و ۱۳ ثانیه مانده به پایان بازی، با انجام ششمین خطا مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برای مشاهده‌ی برکت پلی آف از منوهای بالای سایت روی “جدول NBA” کلیک کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.