هیوستن دوناتس موتییونس و مارکوس تورنتون را به دیترویت منتقل کرد [به‌روزرسانی]

هیوستن دوناتس موتییونس و مارکوس تورنتون را به دیترویت منتقل کرد

به گفته منابع، تیم هبوستن راکتس فروارد قدرتی خود، دوناتس موتییونس و فروارد کوچکش، مارکوس تورنتون را در ازای یک انتخاب حفاظت شده راند اول درفت ۲۰۱۶ و جوئل انتونی به دیترویت پیستونز منتقل کرد.
به گفته Tom Haberstroh از ESPN، در صورتی که هیوستن یکی از ۸ انتخاب اول درفت ۲۰۱۶ را در اختیار داشته باشد، می تواند آن را حفظ کند. درجه حفاظت برای درفت های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ نیز ۱۰ است.
راکتس در حالی موتییونس را منتقل کرده است که این بازیکن در فاکتور پاس دادن بازیکن قابلی است و علاوه بر آن می تواند شوت های فاصله متوسط خود را وارد سبد کند.
او پیش از آنکه در اواخر فصل گذشته از ناحیه کمر مصدوم شود، به عنوان یک بازیکن کلیدی در راکتس نظر گرفته می شد. این بازیکن در جریان ریکاوری کمر پشت، با موانع زیادی مواجه شد که تعداد بازی های او در این فصل از رقابت ها را به عدد ۱۴ محدود کرد. موتییونس در این مسابقات میانگین ۵٫۶ امتیاز را ثبت کرده است.
تورنتو ۲۸ ساله در فصل نقل و انتقالات گذشته به عنوان بازیکنی شوت زنی که خیلی سریع بر می خیزد و شوت می زند، توسط راکتس جذب شد. او پس از غیبت در دو بازی نخست فصل، او وارد ترکیب شد و با ثبت میانگین ۱۰ امتیاز در این فصل از رقابت ها، به حمله‌ی راکتس کمک کرد. با این حال در زمان هایی که هیوستن می خواست بازیکن های دفاعی بیشتری در زمین داشته باشد، دقایق بازی او نوسان زیادی داشت.
انتونی ۳۳ ساله نیز در دقایق محدودی که در این فصل از رقابت ها برای پیستونز به میدان رفت، میانگین ۱٫۲ ریباند و ۰٫۷ امتیاز را ثبت کرد.

به‌روزرسانی: روز ۲۲ فوریه اعلام شد دوناتس موتییونس به دلیل آسیب دیدگی کمر، نتوانسته آزمایشات جسمانی تیم دیترویت را با موفقیت پشت سر بگذارد و دیترویت این معامله را فسخ کرده است. به این ترتیب همه نقل و انتقالات انجام شده در این معامله باطل شدند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. king james گفت:

    سنتر فوروارد اورلاندو Channing Frye به کلیولند پیوست و Anderson Varejao به پورتلند منتقل شد.

  2. number1 گفت:

    خود تماشگارای هیوستون این موتیینوس رو خیلی دوس داشتن و البته بازیکن خیلی خوبی بود نمی دونم هدف هیوستون از این انتقال یه طرفه چی بود؟؟واسه یه درفت راند یک دوتا از بازیکنای خوبشو داد رفت و ای کاش شیکاگو یه سنتر خوب بگیره و گسول رو به تیمی ندن همچنین اسنل و مگ درمونت رو رد کنن جاش رودی گی رو بگیرن

  3. Mohammad Hossein گفت:

    دو تا بازیکن خوب رو دادیم. اشتباه کرد هیوستون.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *