کلیولند چنینگ فرای را جذب کرد و اندرسون وریژائو را به پرتلند فرستاد

کلیولند چنینگ فرای را جذب کرد و اندرسون وریژائو را به پرتلند فرستاد

به گفته منابع، تیم کلیولند کولیرز در انتقالی سه تیمه، چنینگ فرای، بازیکن پست فروارد از اورلاندو مجیک را جذب کرد و اندرسون وریژائو را به پرتلند تریل بلیزرس فرستاد.
کولیرز در جریان این انتقال همچنین یک انتخاب راند اول مشروط را به تریل بلیزرس و جرد کانینگام را به اورلاندو می فرستد، در حالی که پرتلند نیز یک انتخاب راندو دوم درفت را به مجیک منتقل می کند.
کلیولند که یک ترید اکسپشن ۱۰٫۵ میلیون دلاری در اختیار دارد، می تواند مستقیما دستمزد ۸٫۲ میلیون دلاری فرای را هضم کند و دستمزد این بازیکن موجب افزایش مالیات پرداختی کلیولند نخواهد شد. دستمزد فرای در این فصل ۸٫۲ میلیون دلار، در فصل بعد ۷٫۸ میلیون دلار و در فصل ۲۰۱۷-۱۸، ۷٫۴ میلیون دلار است. وریژائو نیز در این فصل ۹٫۷ میلیون دلار و در فصل آینده ۹٫۳ میلیون دلار دریافت خواهد کرد.
وریژائو که همواره به عنوان یکی از هم تیمی های محبوب لبران جیمز شناخته شده است، دو فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است. البته تنها مبلغ ۴٫۵ میلیون دلار از قرارداد وریژائو برای سال دوم، تضمین شده است.
فرای با ۶ فوت و ۱۱ اینچ، فرواردی است که میانگین ۵٫۲ امتیاز و ۳٫۲ ریباند را در دومین فصل خضورش در اورلاندو به ثبت رسانده است. او که سه زن ماهری است و در این فصل نزدیک به ۴۰ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرده است، بهترین فصول دوران حرفه ای خود را در فینیکس گذراند؛ زمانی که میانگین ۱۱٫۴ امتیاز و ۵٫۷ ریباند را در ۴ فصل ثبت کرد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. مهدی گفت:

    احمد اقا ترید اکسپشن چیه؟؟
    یه توضیح بده

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *