پایان مرحله اول پلی آف NBA در سال ۲۰۱۴

پایان مرحله اول پلی آف NBA در سال 2014

با برگزاری دو مسابقه در روز چهارم می، مرحله اول پلی آف NBA در سال ۲۰۱۴ پایان یافت.
تیم بسکتبال بروکلین نتز با پیروزی خارج از خانه برابر تورنتو رپتورز، راهی نیمه نهایی کنفرانس شرق شد. دو تیم امروز برای آخرین بار در سالن ایر کانادا سنتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه نزدیک ۱۰۴ بر ۱۰۳ به سود نتز خاتمه یافت. پاول پیرس با بلاک کردن شوت لی آپ کایل لوری در ثانیه پایانی، موجب پیروزی نتز در این مسابقه شد. جو جانسون از نتز در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد. با پیروزی نتز، این تیم اولین برد تاریخ خود در مسابقه هفتم را کسب کرد و جیسون کید نیز اولین مربی سال اولی لقب گرفت که توانسته در بازی هفتم پیروز باشد. به این ترتیب نتز در مرحله دوم پلی آف با میامی هیت روبه‌رو می شود. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
سن آنتونیو اسپرز در خانه با درخشش تونی پارکر، دالاس ماوریکس را از پیش رو برداشت. اسپرز در حضور ۱۸۵۸۱ تماشاچی AT&T Center با نتیجه ۱۱۹ بر ۹۶، دالاس ماوریکس را در هم کوبید تا سری را با نتیجه ۴ بر ۳ به سود خود پایان دهد. تونی پارکر با کسب ۳۲ امتیاز، ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، تیمش را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. بازیکنان دالاس در این مسابقه ۱۴ بار توپ را لو دادند و اسپرزی ها از این ترن اُورها، ۱۵ امتیاز به دست آوردند. دالاس ماوریکس از سال ۲۰۱۱ که قهرمان لیگ شد، دیگر نتوانسته است از راند اول پلی آف صعود کند. اسپرز در مرحله دوم پلی آف باید با پورتلند تریل بلیزرس روبه‌رو شود. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *