نتایج مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و سوم اپریل ۲۰۱۵

نتایج مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و سوم اپریل 2015

مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و سوم اپریل ۲۰۱۵ با شکست تیم های میزبان پیگیری شد.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با کسب سومین پیروزی مقابل بوستون سلتیکس، در آستانه صعود به مرحله دوم پلی آف قرار گرفت. کلیولند امروز میهمان بوستون بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۵، حریف خود را شکست دهد. لبران جیمز در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. برای بوستون نیز اون ترنر ۱۹ امتیاز، ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. کلیولند با کسب این پیروزی، ۳ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. در تاریخ پلی آف، تاکنون هیچ تیمی نتوانسته است درسری ای که ۳ بر ۰ عقب بوده پیروز شود.

کسب ۳۴ امتیاز توسط درک رز به شیکاگو بولز کمک کرد تا میلواکی باکز را مغلوب کند. میلواکی باکز در این دیدار خانگی که دو وقت اضافه داشت با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۱۳، مقابل شیکاگو شکست خورد. رز در این دیدار ۵ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد تا تیمش، ۳ بر ۰ از حریف پیش بیفتد. رز در لحظات پایانی کوارتر چهارم در حالی که ۴٫۹ ثانیه به پایان باقی بود، یکی از پرتاب های پنالتی خود را از دست داد تا بازی با نتیجه ۹۵ بر ۹۵ به اتمام برسد و کار به وقت اضافه کشیده شود. امتیازآورترین بازیکن میلواکی نیز یانیس انتدکومبو با ۲۵ امتیاز بود. این بازیکن ۱۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز کسب کرد. نیکولا میروتیچ از بولز که در مسابقه قبل از ناحیه زانوی چپ آسیب دیده بود، در این دیدار غایب بود.

گلدن استیت واریورز با جبران اختلاف ۲۰ امتیازی در کوارتر چهارم، نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو برداشت و ۳ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد. پلیکانز امروز در خانه پذیرای واریورز بود که در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۲۳، مغلوب حریف خود شد. در ثانیه های پایانی وقت معمول این مسابقه و در حالی که نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۵ به سود پلیکانز بود، استفن کری شوت سه امتیازی خود را از دست داد اما موریس اسپیتس توپ برگشتی را ریباند کرد و دوباره به کری رساند. کری در شرایطی نامتعادل و در ۲٫۸ ثانیه مانده به پایان کوارتر، شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد تا گلدن استیت که در پایان کوارتر سوم ۲۰ امتیاز از نیو اورلینز عقب بود، کوارتر چهارم را با نتیجه‌ی ۳۹ بر ۱۹ به اتمام برساند و بازی را به تساوی بکشاند. جبران اختلاف ۲۰ امتیازی، سومین بازگشت برتر کوارتر چهارم تاریخ پلی آف است. استفن کری با کسب ۴۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، ستاره تیمش در این دیدار بود. برای پلیکانز نیز انتونی دیویس ۲۹ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات ثبت کرد.

نتایج و هایلایت های مسابقات پلی آف ان بی ای در بیست و سوم اپریل ۲۰۱۵ را در زیر می بینید. برای مشاهده وضعیت تیم ها در پلی آف، به صفحه جدول NBA مراجعه کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بوستون سلتیکس ۹۵ ۱۰۳ کلیولند کاوالیرز کیفیت معمولی کیفیت HD
میلواکی باکز ۱۰۶ ۱۱۳ شیکاگو بولز کیفیت معمولی کیفیت HD
نیو اورلینز پلیکانز ۱۱۹ ۱۲۳ گلدن استیت واریورز کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۰ پاسخ

  1. jwall گفت:

    اوه نیوارلانز برد!!!

  2. LAKER FOR LIFE گفت:

    اشتباه نوشته گلدن استیت برد. عجب بازی ایم بود، سومین برگشت بزرگ تاریخ پلی آف تو کوارتر چهارم از GSW

  3. مجید گفت:

    ایول درک رز.داره دوباره به اوج میره

  4. Joker گفت:

    Lets go BULLS

  5. احسان گفت:

    باورنکردنی بود! چجوری گلدن استیت تونست ببره آخه؟!
    تا اوایل کوارتر ۴ دیدم گفتم باخته دیگه بقیش رو ندیدم، بعد که نتیجه رو دیدم چشام از حدقه داشت میزد بیرون! آخه مگه میشه!!!
    به قول حسن وایت ساید: فکر نمیکردین کری mvp باشه؟
    باور پیدا کردین؟ 😀

  6. omid گفت:

    سلام اقای شریفی میشه زمان برگزاری بازی های پلی اف رو به وقت تهران اعلام کنید؟

  7. mlbj گفت:

    http://www.sportstats.com/bask.....g-matches/
    این لینک برنامه مسابقاته

    • mlbj گفت:

      اگه زمان هاشم میخای به وقت تهران باشه
      گوشه ی سایت بالا سمت راست زمانشو بزار به وقت تهران

  8. afshin6 گفت:

    شانس من این پلی آف خورد تو امتحانام

  9. afshin6 گفت:

    ]چرا به تامپسون و کری میگن splash brother

  10. saeed گفت:

    واقعا مسخره شده فکر کنم سه تا از راند اول ها ۴.۰ بشه .

    آدام سیلور باید یه کاری برای اختلاف سطح تیم ها بکنه و انتقال های بزرگ و مهم تیم ها محدود بشه مثل کلیولند دیگه کم مونده بود وید یا ملو رو به خدمت بگیرن.

  11. LAKER FOR LIFE گفت:

    نه اصلا هم نباید کاری کنه این هنر مدیرای تیماست که بتونن قدرت تیمشونو حفظ کنن و هر گونه دخالتی به ضرر ان بی ای چون دیگه هیجان فصل نقل و انتقالات و ترید های مختلف از بین میره و میشه مثل لیگ ایران که این قانونای مسخره رو میزارن که مثلا هر تیم میتونه فلان تعداد بازیکن بزیرگ بگیره. نمونه ای از هنر مدیر عامل رو تو تیم اسپرز میبینیم که بدون تغییر بازیکنای قدیمیش با اضافه کردن بازیکنای جدید تیمو تو سطح بالا حفظ کرد اینکه تیمایی مثل فیلادلفیا و نیویورک و یا سلتیکس به قصد باز سازی تیمشون تمام بازیکنای بزرگشونو به تیمای دیگه ترید میکنن که تقصیر بقیه نیست و هر گونه دخالت تو این موضوع نتیجه منفی میده مثل دخالتی که دیوید استرن کومیشنر قبلی ان بی ای انجام داد و با اعتراض بقیه تیمها جلوی ترید کریس پاول به لیکرز رو گرفت و پاول بجاش رفت کلیپرز با اینکارش باعث شد کلیپرز قوی بشه ولی نه در حد یه تیم مدعی قهرمانی و درعوض لیکرز که میتونست با جذب پاول مدعی اصلی قهرمانی باشه تضعیف شد و بزرگترین و با سابقه ترین باشگاه ان بی ای امروز به این وضع افتاده.
    در هرصورت اینکه جلوی انتقال بازیکنای بزرگرو بگیری هم بر خلاف خواسته ی بازیکناست هم ناعادلانست هم هیجان مسابقات رو از بین میبره.

    • saeed گفت:

      مثلا سویپ شدن بوستون چه هیجانی داره اگه بوستون یه بازیکن مثل کایری و… داشت حداقل به بازی شیشم میکشید و پول بیشتری از بلیت ها گیر تیم ها میومد و هم هیجانی تر میشد .از الان میشه فینالسیت های کنفرانس رو حدس زد کلیولند با آتلانتا راکت با گلدن حالا باز هم میگی اینطوری هیجان بیشتری داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • LAKER FOR LIFE گفت:

        میگم این تلاش تیما برای به خدمت گرفتن بازیکنای بزرگ این همه اخبار و شایعه و بحث جدل توی فصل نقل و انتقالات اینهمه تریدای مختلف اینان که هرساله هیجان رو به مسابقات اضافه میکنن و اگه اینجوری بودکه مسئولین بازیکنارو بین تیما پخش میکردن همه ی اینا بی معنی بودن یک مثال از فوتبال میزنم مثلا اگه مسئولین لالیگا تصمیم میگرفتن برای برابری قدرت تیما بازیکنای رئال و بارسارو بین تیمای دیگه پخش میکردن شاید قدرت تیما برابر میشد ولی سطح لیگ به شدت پایین میاد اگه اینکارو تو ان بی ای هم انجام بدن همه چیز بی معنی میشه دیگه اصلا وظیفه مدیر عاملو و ترید و بازیکنای فری ایجنت و همی چیز بی معنی یشه تنها کاری که در این مورد انجام دادن تعیین سقف قرارداد برای تیماست که اونم هرسال داره بیشتر میشه و تمام بازیکنا و بیشتر مدیراهم اصرار دارن که از بین بره و پیشبینی ازبین رفتن اونم کار سختی نیست.
        توی پلی آف امسال تنها مسابقه ای که میشه فت از اولشم معلم بود ۴-۰ میشه بازی کلیویند و بوستون بود که اونم به سطح پایین کنفرانس شرق برمیگرده که تیمای هفتم و هشتم این کنفرانس معمولا بسیار ضعیفتر از تیمای دیگن ولی بقیه بازی ها باوجود اینکه تا اینجا نتیجشون ۲-۰ یا ۳-۰ شده ولی بازیای نزدیکی بودن مثل آتلانتا و بروکلین و شیکاگو و میلواکی و تمام بازیای کنفرانس غرب هه نزدیک بودن حتی جدال واریرز و پلیکانز که با اینکه نتیجه ۳-۰ ه وی تو هرسه تا بازی واریرز به زحمت از باخت فرار کرده و بازم میگم مخصوصا تو کنفرانس غرب تمام بازی ه نزدیکه و مثلا کی میتونهپیشبینی کنه از بین تیمایی مثل راکتس و واریرز و اسپرز و ممفیس کدومشون به فینال کنفرانس میرن و توی شرقم به جز کلیولند که داری ستاره های زیادیه بقیه تیما از نظر داشتن بازیکنای بزرگ رد یه سطحن و تازه تیمی مثل آتلانتا بدون داشتن ستاره ی بزرگی و با بازی فوق العاده ی تیمی از تیمایی مثل شیکاگو و یا حتی خود کلیولند که دارای تعداد زیادی ستاره هستن بهتر بازی میکنه در هر صورت مطمئن باشین این نظر شما به فکر مسئولان ان بی ای هم رسیده ولی اوناهم به ای نتیجه رسیدن که چره ای ندارن و هر دخالتی تو روند طبیعی لیگ نتیجه منفی میده و هیجان مسابقات رو از بین میبره .

  12. LAKER FOR LIFE گفت:

    Splash به فارسی یعنی صدای ترشح و ریختن ولی اصطلاحیه که تو ان بی ای در مورد گل کردن پرتاب ها به کار میبرن مخصوصا پرتاب های سه امتیازی و دیگه بقیشو خودتون حدس بزنین دیگه کری و تامسونم که مدام رابه را سه میزنن و همینم تبدیلشون کرده به SPLASH BROTHERS

  13. بی نام گفت:

    اولین و دومین بازگشت برتر کوارتر چهارم تاریخ پلی آف برا چه تیم هاییه؟؟؟

    • کلیپرز در بازی اول راند اول پلی آف ۲۰۱۲ تونست اختلاف ۲۱ امتیازی رو جبران کنه و گریزلیز رو شکست بده.
      سلتیکس هم در بازی سوم فینال کنفرانس شرق در سال ۲۰۰۲، عقب افتادگی ۲۱ امتیازی رو جبران کرد و برنده از زمین خارج شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *