گوردون هیوارد در یوتا جاز می ماند

گوردون هیوارد در یوتا جاز می ماند

تیم یوتا جاز با ارائه یک قرارداد ۴ ساله‌ی حداکثری به مبلغ ۶۳ میلیون دلار به بازیکن آزاد محدود خود، گوردون هیوارد این بازیکن را در ترکیب خود حفظ خواهد کرد.
یوتا جاز امروز این موضوع را به اطلاع شارلوت هورنتز رساند که پیش از این، قرارداد مشابهی به هیوارد پیشنهاد داده بود. قرارداد هیوارد و جاز امروز در سالت لیک سیتی امضا خواهد شد.
تصمیم برای ماندن در جاز یا رفتن از این تیم در سال چهارم قرارداد به عهده هیوارد خواهد بود. علاوه بر آن در صورتی که جاز بخواهد این بازیکن را به تیم دیگری منتقل کند باید ۱۵ درصد از باقی مانده‌ی قراردادش را بپردازد.
تیم هورنتز هنوز هم به شدت به ارتقای بال های خود نیاز دارد تا امتیاز گیری خود را بهبود بخشد. این تیم مذاکراتی را نیز با فروارد قدرتی آزاد، ماروین ویلیامز داشت تا او را جایگزین جاش مک‌رابرتس کند، اما این مذاکرات تا زمان تعیین وضعیت هیوارد به حالت تعلیق در آمده بود.
مقامات تیم جاز پیش از این اعلام کرده بودند که با هر پیشنهاد برای جذب هیوارد مخالفند و با دادن پیشنهاد مشابه او را در تیم حفظ خواهند کرد. یوتا جاز و هیوارد در اکتبر گذشته برای تمدید قرارداد نشست هایی داشتند اما به نتیجه نرسیدند. به گفته منابع جاز در آن زمان پیشنهادی ۵۲ میلیون دلاری به هیوارد ارائه داده بود که مورد پذیرش این بازیکن قرار نگرفته بود.
گوردون هیوارد در فصل گذشته میانگین ۱۶٫۲ امتیاز، ۵٫۲ پاس منجر به گل و ۵٫۱ ریباند را به ثبت رسانده بود.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. pierce گفت:

    هیوارد یه بازیکن خوبیه واقعا . . .تیم های زیادی میخواستنش ولی موند تو جاز . .. سلتیکس هم خواهان هیوارد بود

  2. oneal گفت:

    khili khoobe hayward

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *