مهرام عنوان قهرمانی لیگ ملی بسکتبال در فصل ۹۳-۹۴ را کسب کرد

مهرام عنوان قهرمانی لیگ ملی بسکتبال در فصل 93-94 را کسب کرد

تیم بسکتبال مهرام با برتری مقابل پتروشیمی بندر امام، عنوان قهرمانی لیگ ملی بسکتبال در فصل ۹۳-۹۴ را کسب کرد.
امروز و در دومین مسابقه فینال لیگ ملی بسکتبال، پتروشیمی بندر امام میزبان مهرام بود که با نتیجه‌ی ۷۳ بر ۷۴، بازی را به حریف واگذار کرد.
کوارتر نخست این مسابقه با برتری ۱۵ بر ۱۴ پتروشیمی پایان یافت. کوارتر دوم نیز پایاپای دنبال شد تا بازی در پایان نیمه اول با برتری ۳۳ بر ۳۲ پتروشیمی پایان یابد. بازیکنان مهرام کوارتر سوم این بازی را با یک ران ۱۰-۰ آغاز کردند، اما شاگردان مهران حاتمی در ادامه اختلاف را کاهش دادند. حامد سهراب نژاد از پترو و موسی نبی پور از مهرام در اواسط کوارتر چهار، پنج خطائه شدند و زمین بازی را ترک کردند. شوت دو امتیازی فرید اصلانی در ۲۸ ثانیه مانده به پایان، موجب برتری تیمش در این مسابقه شد. بهنام یخچالی از پتروشیمی در ۶ ثانیه مانده به پایان فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود نتیجه بازی را به نفع تیمش تغییر دهد اما در این کار ناکام ماند. آرمان زنگنه از مهرام در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد و با تاثرگذاری +۱۹، موثرترین بازیکن تیمش بود.
به این ترتیب مهرام تهران با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ پتروشیمی بندر امام را از پیش رو برداشت و عنوان قهرمانی لیگ ملی بسکتبال را از آن خود کرد.

در دومین مسابقه رده بندی دانشگاه آزاد تهران در قزوین، میزبان خود هفت الماس را با نتیجه‌ی ۸۸ بر ۷۰ مغلوب کرد. دانشگاه آزاد با کسب این پیروزی، در مجموع با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ حریف خود را شکست داد و جایگاه سوم لیگ ملی را به دست آورد.

منبع عکس: نسیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. sina گفت:

    دمه مهرام گرم

  2. ardalan.nba گفت:

    من تو سالون بودم داشتم بازیو میدیم داور داشت به نفع مهرام میگرقت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *