دوری ۳ تا ۶ هفته ای جیمی باتلر از زمین مسابقه

دوری 3 تا 6 هفته ای جیمی باتلر از زمین مسابقه

تیم شیکاگو یولز روز دوشنبه اعلام کرد آزمایش MRI جیمی باتلر تایید کرده است که این بازیکن دچار پیچ خوردگی رباط زند زیرین و آسیب دیدگی ناچیزی در استخوان آرنج چپ شده است. پیش بینی می شود باتلر به دلیل این مصدومیت سه تا شش هفته نتواند بازی کند.
باتلر در کوارتر سوم بازی یکشنبه شب برابر لس آنجلس کلیپرز که به شکست ۸۶ بر ۹۶ بولز انجامید، پس از برخورد با دی‌آندره جردن مصدوم شد. به گفته منابع آسیب دیدگی این بازیکن نیازی به عمل جراحی ندارد و تیم شیکاگو امیدوار است باتلر پیش از پایان فصل عادی، به زمین بازگردد.
جیمی باتلر که در فصل جاری برای اولین بار در دوران حرفه ای خود به آل استار راه یافت، در ۵۵ مسابقه این فصل میانگین ۲۰٫۲ امتیاز، ۵٫۹ ریباند و ۳٫۳ پاس منجر به گل را به ثبت رسانده است. او که در همه‌ی بازی ها شروع کننده بوده است، امتیازآورترین بازیکن بولز است.
مصدومیت باتلر در حالی حادث شده است که بولز، درک رز را نیز حداقل تا اواخر فصل عادی به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. تاج گیبسون نیز در بازی جمعه شب برابر مینسوتا تیمبرولوز دچار پیچ خوردگی مچ پای چپ شد و در حال حاضر با پوتین پزشکی مخصوص حرکت می کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. matin گفت:

    Nba رو تعطیل کنن بهتره…همه مصدومن…

  2. مجید گفت:

    خداکنه مثله رز نشه.آینده داره

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *