مایک وودسن از سرمربیگری نیویورک نیکس اخراج شد

مایک وودسن از سرمربیگری نیویورک نیکس اخراج شد

تیم نیویورک نیکس روز دوشنه اعلام کرد که مایک وودسن از سرمربیگری این تیم اخراج شده است.
فیل جکسون، رئیس جدید باشگاه نیکس اعلام کرد علاوه بر وودسن، تمام کادر مربیگری این تیم اخراج شده اند.
جکسون در این مورد گفت:” من احترام زیادی برای مایک وودسن و کل کادر مربیگریش قائلم. مربیان و بازیکنان نیکس فصل بسیار سختی داشتن و نباید یک شخص خاص رو سرزنش کرد. اما زمان تغییر در این تیم فرا رسیده و ما ارزیابی و ساختن این تیم برای فصل آینده و حتی فراتر از اون رو شروع کردیم. همه در تیم نیکس بسیار قدرشناس کاری هستند که مایک وودسن و کادرش انجام دادن. ما بهترین ها رو برای او آرزو داریم.”
وودسن در حالی اخراج شد که یک سال از قرارداد ۳ ساله ای که او قبل از فصل ۲۰۱۱-۱۲ با نیکس امضا کرده بود، باقی مانده بود.
مربی جایگزین وودسن توسط جکسون انتخاب خواهد شد که به نظر می رسد کار جستجو برای آن آغاز شده است.
انتظار می رود جکسون؛ قهرمان ۱۳ باره ان بی ای (۱۱ بار به عنوان مربی) به دنبال مربی ای باشد که به سیستم حمله مثلثی (سیستمی که جکسون در شیکاگو بولز اجرا می کرد) علاقمند و درباره آن مطلع باشد. استیو کر که تحت هدایت جکسون، سه قهرمانی با شیکاگو کسب کرد، به عنوان یکی از محتمل ترین گزینه ها و یک جایگزین بالقوه برای وودسن نامیده شده است.
مایک وودسن در دو فصل گذشته هدایت نیکس را به عهده داشت. او پس از آنکه دوران سرمربیگری موقتش در سال ۲۰۱۱ خاتمه یافته بود این پست را به دست آورده بود. وودسن جایگزین مایک دی آنتونی مستعفی شده بود. مایک وودسن تیمش را برای کسب ۵۴ پیروزی در فصل ۲۰۱۲-۱۳ هدایت کرد و در آن فصل قهرمانی منطقه را کسب کرد.
همچنین نیکس تحت هدایت وودسن برای اولین بار در ۱۳ فصل گذشته، در یکی از سری های پلی آف پیروز شد.
پس از موفقیت این تیم در فصل ۲۰۱۲-۱۳، مالک باشگاه نیکس، James Dolan، در آستانه فصل ۲۰۱۳-۱۴ گفته بود احساس می کند نیکس می تواند قهرمان NBA شود.
نیکس این فصل از رقابت ها را با ۳ برد و ۱۳ باخت آغاز کرد، سپس ۹ باخت متوالی و پس از آن ۷ باخت متوالی را تجربه کرد تا تعداد باخت هایش ۱۹ عدد از تعداد بردهایش بیشتر شود. آنها ۱۲ بازی از ۱۵ مسابقه خود در ماه مارس و اوایل آپریل را با پپروزی پشت سر گذاشتند تا دوباره به رقابت برای صعود به پلی آف بازگردند، اما در اواخر هفته گذشته ناکام ماندند و برای اولین بار در ۴ سال گذشته، نتوانستند به مرحله حذفی صعود کنند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *