نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و هشتم فوریه 2016

شکست کلیولند و تورنتو و پیروزی پرتلند و میامی از مهمترین نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز در شبی که به لبران جیمز استراحت داد، مقابل واشنگتن ویزاردز شکست خورد. کلیولند روز ۲۸ فوریه میهمان واشنگتن بود که با حساب ۹۹ بر ۱۱۳ مغلوب حریف خود شد. جان وال در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۳ پاس منجر به گل برای واشنگتن کسب کرد. کایری ایروینگ از کلیولند نیز ۲۸ امتیاز، ۱ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

دیترویت پیستونز برای ثبت چهارمین پیروزی متوالی خود، تورنتو رپتورز را از پیش رو برداشت. دیترویت امروز میزبان تورنتو بود که توانست این بازی را با برتری ۱۱۴ بر ۱۰۱ به پایان برساند. رجی جکسون با ۱۹ امتیاز، یکی از شش بازیکن دیترویت بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۱ ریباند و ۸ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. آندره درامند نیز ۱۵ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. دوین کیسی، سرمربی تورنتو، در این دیدار به کایل لوری استراحت داد.

پرتلند تریل بلیزرس برای کسب سی و دومین پیروزی فصل خود، ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت. پرتلند امروز میهمان ایندیانا بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۲ میزبان خود را مغلوب کند. دیمین لیلارد از پرتلند با کسب ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان پرتلند در این دیدار ۱۴ شوت از ۲۴ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند که ۵ شوت از این ۱۴ شوت، سهم لیلارد بود.

میامی هیت در شبی که جو جانسن اولین بازی خود با پیراهن این تیم را انجام داد، نیویورک نیکس را شکست داد. میامی امروز میهمان نیویورک بود و توانست این بازی را با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۸۱ به سود خود پایان دهد. جانسن که در اولین بازی خود برای هیت در ترکیب شروع کننده قرار گرفت، کار خود را با کسب ۱۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به اتمام رساند. او با امتیازاتی که در این مسابقه کسب کرد، از مرز ۱۹۰۰۰ امتیاز در دوران حرفه ایش گذشت. دوین وید با کسب ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد.

نتایج مسابقات ان بی ای در بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۱۱۳ ۹۹ کلیولند کولیرز دانلود
آتلانتا هاوکس ۸۷ ۷۶ شارلوت هورنتز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۴ ۱۰۱ تورنتو رپتورز دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۰۲ ۱۱۱ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
اورلاندو مجیک ۱۳۰ ۱۱۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
دالاس موریکس ۱۲۸ ۱۰۱ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
نیویورک نیکس ۸۱ ۹۸ میامی هیت دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. Timmy گفت:

    آقا احمد دستتون درد نکنه اون عکس مال تعداد فصل های متوالی با بیش از ۵۰ برد سن آنتونیو گذاشید. خیلی دنبال این بودم که چند فصل است که اینطوری هستند. بعدشم راسته میگن آندره میلر به اسپرز رفته؟

  2. ehsan گفت:

    خب اولین حضور جو و پیروزی میامی هیتتتتتتتتتت،بازی خوبی کردیم واقعا دنگ از اوایل فصل بهتر شده و با داشتن این بازیکنای خوب واقعا به تیم امیدواریم،خواهیم دید که این میامی چه حالی از بزرگای ان بی ای میگیره
    Let’s Go Heat

  3. sina777 گفت:

    خب طبیعیه وقتی به لبرون بازی ندی
    همین میشه
    ولی کاره خوبی کرد تایرن لود
    ایشالا جبران میکنیم

  4. ساجد گفت:

    چرا لبرون بازی نکرده امروز؟

  5. My Dubs گفت:

    افرین به هیت واقعا تیم بزرگیه. احسان یه سوال ازت دارم یادته میامی زمانی که اسمال بازی میکرد چجوری بود؟ یادته از نظر Effective fieald Goal تو فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ یکی از بهترینای تاریخ ان بی ای بود؟
    احتمال این هست دورانت بیاد هیت نظرت چیه؟

  6. امیرعباس ارباب گفت:

    چ خوب پریده هارفورد
    حلقه داره التماس میکنه بهش انگار

  7. ehsan گفت:

    متاسفانه بر خلاف رشته ورزشی فوتبال که توش از لحاظ فنی کلی ادعا دارم،اما در بسکتبال از لحاظ فنی خیلی قوی نیستم، فصل ۲۰۱۲-۱۳ رو کامل به یاد دارم،تقریبا همشو،میشه کمی بیشتر توضیح بدی؟؟؟؟
    در مورد دورانت هم که خیلیا گفتن امکانش هست بیاد میامی و من که خییییلی از خدامه که دورانت به میامی بیا

  8. My Dubs گفت:

    میامی اسمال بازی میکرد جیمز پست ۴ بود فصل رویایی داشتن. من دوس دارم دورانت بره میامی ولی وایستاید بیاد گلدن استیت چون واری یرز نیازی به امتیاز آور نداره. از اینور منطقه پینت واری یرز ضعیفه هرکی از فامیلاش قهر میکنه سمت سبد واری یرز سه گام میره. دورانت بره میامی سال دیگه مدعی قهرمانی به همراه گلدن استیته
    دارم همش به میامی و وایتساید فکر میکنم در مورد فوتبال هم بعدا صحبت میکنیم

  9. ehsan گفت:

    من زیاد با رفتن وایتساید موافق نیستم و فک میکنم اسپولسترا و رایلی هم زیاد موافق نباشن
    اون اسمال بازی کردن رو هم متوجه شدم،البته که جیمز به خاطر آزادی زیادی که تو بازی داشت،خیلی پست مشخصی نداشت!!!!!!!!!!!!!!!!!
    امیدورام دورانت بیاد میامییییییییییییییییییییی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *