نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و هشتم قوریه 2015

پیروزی ویزاردز و شکست رپتورز، موریکس و سانز، از مهمترین نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با برتری مقابل دیترویت پیستونز، به ۶ باخت متوالی خود پایان داد. ویزاردز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۵، حریف خود را مغلوب کرد. جان وال از ویزاردز در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. پاول پیرس و بردلی بیل از ویزاردز که به ترتیب ۲ و ۸ مسابقه قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند، در این مسابقه به ترکیب بازگشتند. با کسب این نتیجه، سری بازی های دو تیم در این فصل از رقابت ها با برتری ۲ بر ۱ ویزاردز پایان یافت.

نیویورک نیکس در مدیسون اسکوئر گاردن میزبان تورنتو رپتورز بود و با برتری ۱۰۳ بر ۹۸ مقابل این تیم، دومین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. تیم هاردوی جونیور از نیکس با ۲۲ امتیاز و ۷ ریباند، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. این مسابقه با لحظاتی سکوت به احترام انتونی میسن، فروارد سابق نیکس که روز شنبه در ۴۸ سالگی درگذشت، آغاز شد. میسن در سال ۱۹۹۴ به نیکس کمک کرد تا به فینال برسد. کسب عنوان بازیکن ششم لیگ از دیگر افتخارات این بازیکن بود.

کسب ۲۵ امتیاز توسط درن ویلیامز به بروکلین نتز کمک کرد تا دالاس موریکس را در تگزاس مغلوب کند. نتز در این بازی با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۴ به پیروزی رسید. ویلیامز در این مسابقه ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان بروکلین در این مسابقه ۵۱٫۹ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. نتز با کسب این پیروزی به رده هشتم کنفرانس شرق صعود کرد. تایسون چندلر و چندلر پارسونز از دالاس همچنان مصدوم هستند و در این مسابقه نیز غایب بودند.

سن آنتونیو اسپرز با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۷۴، میزبان خود فینیکس سانز را در هم کوبید تا نهمین بازی پی در پی خارج از خانه را با پیروزی پشت سر بگذارد. کوای لئونارد از اسپرز در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ثبت کرد. بازیکنان فینیکس در پایان نیمه اول این مسابقه تنها ۲۴ امتیاز کسب کرده بودند که کمترین امتیاز کسب شده در یک نیمه در تاریخ این باشگاه است. سن آنتونیو با کسب این به پیروزی، به رکورد ۱۶ برد و ۱۶ باخت در بازی های خارج از خانه رسید. از فصل ۱۹۹۶-۹۷، تعداد پیروزی های خارج از خانه اسپرز در پایان فصل، هیچگاه از تعداد شکست های این تیم کمتر نبوده است.

نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و هشتم فوریه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۹۹ ۹۵ دیترویت پیستونز دانلود
میامی هیت ۹۱ ۹۳ آتلانتا هاوکس دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۳ ۹۸ تورنتو رپتورز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۹۷ ۱۰۱ ممفیس گریزلیز دانلود
دالاس موریکس ۹۴ ۱۰۴ بروکلین نتز دانلود
فینیکس سانز ۷۴ ۱۰۱ سن آنتونیو اسپرز دانلود
یوتا جاز ۸۲ ۷۵ میلواکی باکز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    دمش گرم تورنتو که همش میبازه.
    بی شک کلیولند دوم میشه.

  2. nima گفت:

    اقا احمد کاندیدا mvp رو نمیذازی??????????

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *