نتایج و هایلایت های ان بی ای در نهم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های ان بی ای در نهم نوامبر 2015

پیروزی شیکاگو، گلدن استیت و کلیپرز و شکست آتلانتا، از مهمترین نتایج ان بی ای در نهم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز با قبول شکست مقابل شیکاگو بولز، هفتمین باخت متوالی خود را تجربه کرد. سیکسرز امروز میزبان بولز بود و با نتیجه‌ی ۸۸ بر ۱۱۱ بازی را به حریف واگذار کرد تا در مسابقات این فصل همچنان بدون برد باقی بماند. این تیم هنوز با ۲۶ باخت متوالی که در فاصله ۲۶ ژانویه تا ۲۷ مارس ۲۰۱۴ ثبت کرد و رکورد باخت های متوالی در تاریخ NBA است، فاصله دارد. نیکولا میروتیچ از شیکاگو در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. برای سیکسرز نیز جلیل اوکفور ۲۱ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد.

مینسوتا تیمبرولوز با غلبه بر آتلانتا هاوکس، به هفت برد متوالی این تیم پایان داد. مینسوتا که امروز میهمان آتلانتا بود در حالی با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۰۷ مقابل حریف خود به برتری دست یافت که در لحظاتی از بازی ۳۴ امتیاز از رقیب پیش بود. اندرو ویگینز از مینسوتا با کسب ۳۳ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در NBA را تکرار کرد. این بازیکن ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. ۷ امتیاز متوالی ویگینز در حدود ۳ دقیقه پایانی مانع از آن شد که آتلانتا یکی از بازگشت های بزرگ تاریخ NBA را رقم بزند.

گلدن استیت واریورز در اوراکل آرینا میزبان دیترویت پیستونز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۹۵ حریف خود را شکست دهد. گلدن استیت با کسب این پیروزی، هشتمین برد فصل خود را ثبت کرد تا همچنان تنها تیم بدون شکست لیگ باقی بماند. استفن کری با ۲۲ امتیاز، یکی از پنج بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دورقمی کرد؛ گرچه کمترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را به دست آورد. این بازیکن ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز ثبت کرد. کلی تامپسن نیز ۲۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. رجی جکسون و استنلی جانسون از دیترویت نیز هر کدام ۲۰ امتیاز در برگه امتیازات ثبت کردند.

لس آنجلس کلیپرز در دیداری نزدیک با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۹۲، میهمان خود ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشت. بلیک گریفین با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص کلیپرز در این مسابقه بود. مارک گاسل از ممفیس در ۳٫۵ ثانیه مانده به پایان این بازی و هنگامی که تیمش ۹۳ بر ۹۱ عقب بود، پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت. این بازیکن پرتاب اول خود را وارد سبد کرد و در حالی که می توانست بازی را به تساوی بکشاند، پرتاب دوم خود را از دست داد. در ادامه کریس پاول یکی از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد و تیمش پنجمین پیروزی فصل را ثبت کرد.

نتایج ان بی ای در نهم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۷ ۸۴ اورلاندو مجیک دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۸۸ ۱۱۱ شیکاگو بولز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۷ ۱۱۷ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۸ ۱۰۴ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۸۸ ۱۰۶ سن آنتونیو اسپرز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۹ ۹۵ دیترویت پیستونز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۹۴ ۹۲ ممفیس گریزلیز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    گلدن استیت ۹۰درصد تا پای فیناله.ام وی پی هم به احتمال زیاد یا کری میشه یا لبران.سیکسرز و ولوز هم کاری از پیش نمیبرن با این روندشون

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *