گران دراگیچ به میامی هیت منتقل شد

گران دراگیچ به میامی هیت منتقل شد

انتقال گران دراگیچ از فینیکس سانز به میامی هیت در یک انتقال سه تیمه، یکی از مهمترین نقل و انتقالات انجام شده در آخرین روز نقل و انتقالات فصل ۲۰۱۴-۱۵ بود. جابه‌جایی ۳۹ بازیکن در این روز، باعث شد ۱۹ فوریه ۲۰۱۵، عنوان شلوغترین روز پایانی نقل و انتقالات، در ۲۵ سال اخیر را از آن خود کند.
میامی هیت برای به دست آوردن دراگیچ، چهار بازیکن و دو انتخاب درفت خود را به فینیکس سانز منتقل کرد. زران دراگیچ، برادر گران نیز به میامی منتقل شد.
در جریان این انتقال میامی هیت انتخاب راند اول درفت خود در سال ۲۰۱۷ (یا ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹) و همچنین انتخاب راند اول سال ۲۰۲۱ خود را به سانز داد. دنی گرنجر از هیت نیز به سانز منتقل شد. نوریس کول، شاون ویلیامز و جاستین همیلتن، دیگر بازیکنانی هستند که هیت را ترک می کنند و به نیو اورلینز پلیکانز می پیوندند.
انتظار می رود شاون ویلیامز از ترکیب پلیکانز کنار گذاشته شود. تیم پلیکانز نیز جان سالمونز را به سانز فرستاد که تیم سانز بلافاصله این بازیکن را از ترکیبش کنار گذاشت.
با توجه به اینکه میامی هیت اکنون دو جای خالی در ترکیبش دارد، احتمال می رود سالمونز به این تیم بپیوندد.
بسیاری از کارشناسان و بازیکنان لیگ، میامی هیت و پت رایلی را برنده اصلی آخرین روز نقل و انتقالات می دانند. این بازیکن به انعقاد قرارداد بلند مدت پس از پایان قرارداد فعلی اش با میامی هیت ابراز علاقه کرده است.
دوین وید، گارد تیم میامی پس از پیوستن برادران دراگیچ به این تیم، به آنها خوشامد گفت و از میامی با عنوان تیمی که باخت را نمی پذیرد یاد کرد.
نوریس کول در قهرمانی های سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ همراه میامی هیت بود و در ۳ فصل اول دوران حرفه ای خود به فینال NBA راه یافت.
کول تابستان امسال بازیکن آزاد می شد و انتظار نمی رفت در میامی هیت بماند. ویلیامز و گرنجر که در بازی های اخیر دقایق بسیار کوتاهی برای هیت بازی کردند، هر دو سال اول حضورشان در این تیم را تجربه می کردند. همیلتن نیز در هفته های اخیر و با ظهور حسن وایت‌ساید، کمتر به کار گرفته می شد.
میامی اولین بازی خود پس از آل استار را جمعه شب برابر نیویورک برگزار خواهد کرد. این تیم هم اکنون در جایگاه هشتم کنفرانس شرق قرار دارد و جزو شش تیمی است که رکوردهای بسیار نزدیکی به هم دارند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. Mohammadreza گفت:

    میامی یکی از بهترین point gaurds لیگ رو گرفته و باز هم میتونه به عنوان یه مدعی برگرده

  2. Erfan-Jordan گفت:

    امروز چه روز عجیبی بود

  3. M-N oklahoma گفت:

    خیلی بعیده میامی بتونه با رفتن لبران به روزهای خوبش برگرده

  4. بالاخره بعد از چند سال میامی یه پوینت گارد خوب گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *