آماری استادمایر نیویورک را ترک می کند

آماری استادمایر نیویورک را ترک می کند

منابع لیگ تایید کردند تیم نیویورک و آماری استادمایر برای جدایی این بازیکن از نیکس به توافق رسیده اند.
استادمایر که سال پایانی قرارداد پنج ساله و ۹۹٫۷ میلیون دلاری خود را می گذراند، علاقه‌مند است تا پس از جدایی، به یکی از تیم هایی که شانس حضور در پلی آف را دارد، بپیوندد.
ESPN هفته گذشته گزارش داده بود که تیم دالاس موریکس پیشتاز تیم هایی است که خواهان جذب استادمایر هستند. به گفته یک منبع کلیپرز و سانز، دیگر تیم هایی هستند که به این بازیکن علاقه‌مندند.
استادمایر روز دوشنبه رسما از نیکس جدا می شود و از روز چهارشنبه می تواند با هر تیم دیگری قرارداد امضا کند. مشخص نیست تیم نیکس چه مبلغی از باقیمانده قرارداد این بازیکن را به او پرداخت خواهد کرد.
به گفته منابع به ای‌اس‌پی‌ان، تمایل تیم های گلدن استیت واریورز، ممفیس گریزلیز، پرتلند تریل بلیزرس و کلیولند کاوالیرز برای جذب آماری چندان زیاد نیست.
آماری پیش از این اعلام کرده بود در تعطیلات آل استار در مورد آینده حرفه ای خود فکر می کند و درباره این موضوع که از نیکس بخواهد تا به قرارداد او پایان دهد تا بتواند به یک تیم مدعی پلی آف بپیوندد، تصمیم خواهد گرفت.
تیم دالاس تنها می تواند حداقل مبلغ برای بازیکنان کهنه کار را به استادمایر پیشنهاد دهد، اما در صورت پیوستن این بازیکن به موریکس، او نقش مهمی به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین خواهد داشت و به عنوان ذخیره دیرک نویتزکی و تایسون چندلر، دقایق قابل توجهی در زمین خواهد بود.
استادمایر که سابقه ۶ بار حضور در آل استار را در کارنامه دارد، علی رغم دست به گریبان بودن با آسیب دیدگی های مختلف، میانگین ۱۲٫۱ امتیاز و ۶٫۹ ریباند را در ۳۳ مسابقه ای که این فصل انجام داده، به ثبت رسانده است. او ۱۴ بازی از ۱۸ مسابقه اخر پیش از بازی روز جمعه با بروکلین را به دلیل مصدومیت هایی از ناحیه، مچ پا، مچ دست و زانو از دست داده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. مجید گفت:

    بهتر

  2. moein گفت:

    میتونست بهترین سال هاشو تو تیمی غیر از نیکس داشته باشه ولی حییفف خیلی بازکین خوبیه یادش بخیر تو سانز بود با نش

  3. mlbj گفت:

    همه ملو رو ترک کردن.
    یادش اون موقع که nba2k بازی میکردم یه تیم از ستاره ها درست میکردم آماری هم جزئشون بود ولی الان چی 🙁

    • M-N oklahoma گفت:

      ازش بدم میاد بازیکن بی مصرفیه به نظر من که بدرد لیگ بسکتبال محله ها میخوره

  4. M-N oklahoma گفت:

    هر تیمی که این بازیکن توش بازی کنه حتما از دور مسابقات حذف میشه همچنان که تو نیویورک بازی کرد و هیچ خیری برای این تیم نداشت

  5. ملو موندو ملو…

  6. babyshaq17 گفت:

    ye zamani high flyer bood in bashar
    didan nimkat neshini josh smith v stodmire narahatam mikone

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *