بهبود مهارت شوت زدن در بسکتبال با EVO ONE

بهبود مهارت شوت زدن در بسکتبال با EVO ONE

داده ها و اطلاعات در همه ورزش ها مفید هستند و این مورد بخصوص در بسکتبال کاملا صادق است.دانستن اینکه چگونه پای خود را روی زمین بگذارید،اندازه گرفتن زمان عکس العمل شما و اینکه سرعت دریبل زنی شما چقدر است،همه مواردی هستند که شما اگر می خواهید آنها را بهبود بخشید باید در مورد آنها اطلاعات داشته باشید.اما بدون داشتن تجهیزات گران قیمت سخت است که بدانید شما در زمین چقدر خوب بازی می کنید. EVO ONE به دنبال این است تا این مشکل را حل کند.
EVO ONE به طور خاص می خواهد تا مهارت های شوت زدن شما را بهبود بخشد.این دستگاه کوچک پر از سنسورهایی است که مهمترین آنها یک ژیروسکوپ است.این دستگاه نه تنها فاصله شما تا سبد و سایر اطلاعات شما را اندازه گیری می کند،بلکه دقیقا به شما می گوید که وضعیت چرخش برعکس (backspin:برعکس چرخیدن توپ در هنگام شوت) توپ شما چگونه است.
چطور؟با استفاده از یک راه ساده ی شگفت آور:وقتی شما شوت می زنید،اگر به درستی این کار را انجام دهید،شما صدایی از این دستگاه می شنوید و در غیر این صورت صدایی نمی شنوید.این ایده ی ساده ای است اما بلافاصله بسکتبالیست را از وضعیت شوتش آگاه می کند.بازخورد صوتی این دستگاه به ورزشکار اجازه می دهد تا بدون متوقف کردن تمرینش و اینکه بپرسد چطور شوت زده به کار خود ادامه دهد.اگر به خوبی شوت نزند بلافاصله متوجه می شود و می تواند تکنیک شوت زنی خود را بر این اساس تنظیم کند.
هنگامی که کار شوت زنی شما به پایان رسید می توانید EVO ONE را از توپ خود در آورید و از آن به عنوان یک توپ بسکتبال معمولی استفاده کنید.وزن و اندازه این دستگاه مهندسی شده است و شما می توانید مانند حالت معمولی بسکتبال بازی کنید و تفاوتی در وزن توپ احساس نخواهید کرد؛حتی از چرم مرکب میکرو-فیبر در این توپ استفاده شده است تا همان حس یک توپ واقعی را به شما بدهد.شما می توانید بازی های معمولی و جدی با آن انجام دهید و هرگز تفاوتی احساس نخواهید کرد.
جالب است بدانید تولید کنندگان این پروژه برای تامین هزینه ها و تولید محصولشان از سایت کیک استارتر (سایتی برای معرفی افراد خلاق به سرمایه گذارها و تامین هزینه تولید طرح های خلاقانه) استفاده کرده اند.اگر امروز یکی از این توپ های بسکتبال را با قیمت ۴۹ دلار سفارش دهید،احتمالا ژانویه ۲۰۱۴ به دستتان خواهد رسید.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. ali گفت:

    عالی بود دوست من متشکریم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *