آیا دوایت هاوارد فصل آینده در پست فروارد قدرتی بازی می کند؟

آیا دوایت هاوارد فصل آینده در پست فروارد قدرتی بازی می کند؟

حالا که دوایت هاوارد به هیوستون راکتز پیوسته است،این تیم استعدادهای بالقوه زیادی برای چیدن ترکیب خود دارد.پس طبیعی است که آنها تا آنجا که ممکن است مهره جدید خود را امتحان کنند تا بهترین راه برای استفاده حداکثری از این بازیکن،که یکی از بهترین big man های لیگ است را پیدا کنند.
بسیاری در ابتدا فکر می کردند که پس از آنکه انتقال هاوارد به راکتز قطعی شد،عمر آشیک به روی نیمکت منتقل می شود؛چراکه هاوارد بهترین گزینه برای بازی کردن در پست سنتر به نظر می رسد.خود آشیک نیز چنین فرض می کرد و در فاصله کوتاهی پس از جذب هاوارد گزارش شد که این بازیکن خواهان جدایی از هیوستون است.
مهارت هاوارد در دو سمت انتهایی زمین-محافظت از سبد و ریباندهای دفاعی و کار کردن در منطقه پست در حمله-است که نشان می دهد او برای دفاع از بازیکنان پست ۴ بازیکن موثری نیست؛به خصوص در مقابل بازیکنانی که توانایی بازی کردن و شوت زنی از فواصل دور را نیز دارند.
اما به نظر می رسد فرصت دادن به او برای بازی کردن در پست ۴،در مراحل اولیه اردوهای آماده سازی یا مسابقات پیش فصل صدمه ای به تیم راکتس وارد نمی کند.
داریل موری،مدیر کل هیوستون اخیرا در یک جلسه پرسش و پاسخ در این مورد صحبت کرده است که آن را در زیر می خوانید:
سوال:دریل،عمر در مورد اینکه باید پست پنج رو با هاوارد شریک باشه چه حسی داره؟شما و کوین مک هیل (سرمربی هیوستون) در مورد نگرانی های بالقوه ای که هاوارد و آشیک دارن چه صحبتی داشتین؟
جواب:عمر ترجیح میده یک بازیکن شروع کننده باشه و قطعا کیفیت یه بازیکن شروع کننده رو داره.ضمنا اون یه برنده است و دوست داره تو یه تیم برنده باشه.
سوال:شانس اینکه ما بینیم عمر در پست ۴ بازی می کنه چقدره؟
جواب:مربی مک هیل در نظر داره در اردوهای آماده سازی هاوارد رو در پست فروارد قدرتی و آشیک رو در پست ۵ امتحان کنه.اگه این روش کار کرد و به ما برای پیروزی کمک کرد،بدیهیه که از اون استفاده خواهیم کرد.
تشکیل چنین زوجی برای هیوستون راکتس در مقابل تیم های بسیار کمی مفید خواهد بود.اما وقتی شما استعدادی مثل هاوارد را در تیمتان دارید بد نیست حتی بعیدترین گزینه ها را نیز امتحان کنید.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *