جیسون کید و گِرِگ پوپویچ عنوان بهترین مربیان ماه مارس ۲۰۱۴ را کسب کردند

جیسون کید

امروز، جیسون کید از بروکلین نتز و گِرِگ پوپویچ از سن آنتونیو اسپرز، عنوان بهترین مربیان ماه مارس ۲۰۱۴ در کنفرانس های شرق و غرب را کسب کردند.
جیسون کید تیمش را برای ثبت رکورد ۱۲ برد و ۴ باخت در مسابقات ماه مارس هدایت کرد تا نتز با پیروزی در ۷۵ درصد از بازی هایش در ماه مارس، بهترین درصد برد را در میان تیم های کنفرانس شرق به دست آورد. تیم نتز در مسابقات خانگی این ماه رکورد ۹ برد و ۰ باخت را کسب کرد تا تنها تیم کنفرانس لغب گیرد که در خانه مغلوب نشده است. این تیم با پیروزی ۹۶ بر ۹۵ مقابل میامی هیت در روز ۱۲ مارس، برای سومین بار در این فصل از رقابت ها، مدافع عنوان قهرمانی را به زانو در آورد. این دومین عنوان “مربی برتر ماه” است که جیسون کید در فصل ۲۰۱۳-۱۴ به دست می آورد. این مربی در ماه ژانویه نیز موفق به کسب این عنوان شده بود.

گِرِگ پوپویچ

سن آنتونیو اسپرز با رهبری گِرِگ پوپویچ، رکورد ۱۶ برد و ۰ باخت را در ماه مارس به دست آورد که بهترین رکورد لیگ بود. اسپرز با کسب این پیروزی به رکورد ۵۸ برد و ۱۶ باخت در این فصل رسید که تا به اینجا، بهترین رکورد در میان تیم های لیگ بوده است. ۱۱ برد از ۱۶ پیروزی اسپرز با اختلاف ۱۰ امتیاز یا بیشتر به دست آمده است و این تیم در ۱۳ بازی توانسته ۱۰۰ امتیاز یا بیشتر به دست آورد. پوپویچ و تیمش مسابقات این ماه را با پیروزی خارج از خانه‌ی ۱۰۳ بر ۷۷ مقابل صدرنشین کنفرانس شرق؛ ایندیانا پیسرز در روز ۳۱ مارس خاتمه دادند و مسابقات ماه آپریل را در حالی آغاز کردند که با ثبت ۱۸ برد متوالی، رکورد بردهای متوالی تاریخ باشگاه را به نام خود ثبت کردند.
استیو کلیفورد از شارلوت، کوین مک هیل از هیوستون، داک ریورز از کلیپرز، مایک وودسن از نیویورک، اسکات بروکس از اکلاهما سیتی، جف هورناسک از فینیکس و دوین کیسی از تورنتو دیگر مربیانی بودند که شانس کسب عنوان مربی برتر ماه مارس، در کنفرانس شرق و غرب را داشتند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *