دوین وید و کوین دورنت بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند

دوین وید و کوین دورنت بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند

دوین وید از میامی هیت و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر بهترین بازیکنان هفته ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو برای بازی هایی که از ۲۵ تا ۳۱ ژانویه انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.

دوین وید با کسب میانگین ۲۴ امتیاز (رتبه ۳ مشترک کنفرانس)، ۷ پاس منجر به گل (رتبه ۴ کنفرانس)، ۴٫۸ ریباند و ۲ توپ ربایی (رتبه ۸ مشترک کنفرانس)، میامی هیت را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در بازی های این هفته رهبری کرد. پیروزی برابر شیکاگو بولز و آتلانتا هاوکس، از جمله بردهای میامی در این هفته بود. وید در پیروزی ۱۰۲ بر ۹۸ تیمش مقابل بروکلین نتز در روز ۲۶ ژانویه، ۲۷ امتیاز، ۸ پاس منجر به گل، ۴ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد.

ثبت میانگین ۳۴٫۷ امتیاز در هر دیدار توسط کوین دورنت که بهترین متوسط امتیاز لیگ بود، به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد در این هفته از مسابقات رکورد ۳ برد و ۰ باخت را ثبت کند. این بازیکن در این هفته میانگین ۱۱٫۷ ریباند (رتبه ۴ غرب) و ۴٫۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد و در هر مسابقه به طور متوسط ۴۰ دقیقه در زمین حضور داشت که از این نظر در رده‌ی اول کنفرانس قرار گرفت. دورنت در دو مسابقه دابل دابل امتیاز-ریباند ثبت کرد. او در پیروزی ۱۲۸ بر ۱۲۲ تیمش مقابل نیویورک نیکس در ۲۶ ژانویه که در وقت اضافه به وقوع پیوست، ۴۴ امتیاز و ۱۴ ریباند به دست آورد.

کلی تامپسن از گلدن استیت واریورز، مانتی الیس از ایندیانا پیسرز، کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، جف گرین از ممفیس گریزلیز، رایان اندرسون و جرو هالیدی از نیو اورلینز پلیکانز، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر و دمار دروزن و کایل لوری از تورنتو رپتور، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    به به چه جیگرایی چه بزرگانی ، راستی یه سوال : مگه پیرمردها هم میتونن بازیکن هفته بشن؟؟؟

  2. ehsan گفت:

    عشق است ویییید

  3. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    آفرین بر بهترین اسمال فروارد nbaکوین دورانت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *