لوئل دنگ در ازای اندرو باینوم و سه انتخاب درفت، به کاوالیرز پیوست

لوئل دنگ در ازای اندرو باینوم و سه انتخاب درفت، به کاوالیرز پیوست

تیم کلیولند کاوالیرز با انتقال اندرو باینوم و سه انتخاب درفت آینده به شیکاگو بولز، در ازای لوئل دنگ، موافقت کرد.
به گفته یکی از منابع لیگ به ESPN شیکاگو، تیم بولز پس از این انتقال، تا ساعت ۱۷ روز سه شنبه، اندرو باینوم را بازیکن آزاد اعلام خواهد کرد.
آزاد کردن باینوم باعث صرفه جویی بیش از ۱۵ میلیون دلاری در هزینه هایی که بولز باید برای دستمزد و مالیات بپردازد، می شود. چراکه این تیم پیش از اینکه بخش دوم قرارداد ۱۲٫۳ میلیون دلاری باینوم برای این فصل تضمین شود، این سنتر را بازیکن آزاد اعلام خواهد کرد. این کار باعث خواهد شد مجموع حقوق های پرداختی بولز در این فصل از رقابت ها کمتر از سقف مالیات لوکس باشد.
کاوالیرز علاوه بر باینوم، یکی از انتخاب های راند اول درفت خود (انتخابی که از ساکرامنتو کینگز طلب دارد)، به علاوه دو انتخاب راند دومش که در اصل به پورتلند تریل بلیزرس متعلق است (کاوالیرز در جریان نقل و انتقالات گذشته این دو انتخاب را به دست آورده است) را به بولز انتقال خواهد داد. بولز همچنین این حق را خواهد داشت که انتخاب راند اول درفت سال ۲۰۱۵ خود را با انتخاب درفت کاوالیرز در همان سال مبادله کند.
لوئل دنگ که اخیرا زمان زیادی را به دلیل درد آشیل از دست داده است، در ۲۳ بازی که در این فصل از رقابت ها برای بولز انجام داده، توانسته است میانگین ۱۹ امتیاز و ۶٫۹ ریباند را به ثبت برساند. این بازیکن پست فروارد که در دو فصل گذشته در آل استار حضور داشته است، پس از جدایی لبرون جیمز در سال ۲۰۱۰، نخستین ستاره ای خواهد بود که در پست فروارد کوچک، برای کاوالیرز بازی خواهد کرد.
تیم بولز پس از آنکه در آغاز فصل برای تمدید قرارداد با دنگ ناکام مانده بود، از انتقال این بازیکن به تیم های دیگر خود داری کرده بود. اما پس از مصدومیت درک رز که باعث شد این بازیکن ادامه فصل را از دست بدهد و همچنین پیشنهاد سه انتخاب در درفت آینده از طرف کاوالیرز، مجاب شد تا با انتقال این بازیکن موافقت کند.
کاوالیرز برای انجام معامله ای به قصد خدمت گرفتن پاو گاسل، بیش از یک هفته با لیکرز مذاکره کرد اما این مذاکرات به انجام یک توافق بین دو تیم منجر نشد. یکی از دلایل ناکامی مذاکرات این دو تیم، عدم تمایل کاوالیرز برای دادن انتخاب های درفت به لیکرز بود؛ انتخاب هایی که سرانجام برای جذب دنگ به کار گرفته شد.
احتمالا پس از آزاد شدن باینوم توسط بولز، باید منتظر باشیم تا تیم هایی برای جذب این بازیکن، با مبالغ پایین تر اقدام کنند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *