لیگ بسکتبال چین در ۲۵ام دسامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در 25ام دسامبر 2015

لیگ بسکتبال چین در ۲۵ام دسامبر ۲۰۱۵ با ثبت سه پیروزی برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از بازی های امروز سیچوان بلو والز میهمان شنزن بود که این بازی را با برتری ۱۰۹ بر ۱۰۰ پایان داد. حامد حدادی در این مسابقه ۷ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۳ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۱۳ پاس منجر به گل برای سیچوان به دست آورد. سنتر تیم ملی کشورمان، تا به اینجای فصل، میانگین ۵٫۳۳ پاس منجر به گل را ثبت کرده و از این نظر در رده‌ی سیزدهم لیگ چین قرار دارد.

ژیجیانگ چوژو میزبان شانشی بود که این بازی را با برتری ۱۱۹ بر ۱۱۶ پایان داد. صمد نیکخواه بهرامی که در همه دقایق این بازی در زمین حضور داشت، کار خود را با کسب ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند، ۵ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل به اتمام رساند. بهرامی ۹ شوت از ۱۷ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد.

مهدی کامرانی و هم تیمی هایش در بیکنگ فلای دراگن میهمان چینگدائو دابل استار بودند و با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۱۰۴ حریف خود را از پیش رو برداشتند. کامرانی در این بازی ۱۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ بلاک شات، ۳ توپ ربایی و ۱۱ پاس منجر به گل ثبت کرد.

مرحله‌ی بعدی لیگ بسکتبال چین روز ۲۷ دسامبر برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *