ماراتن هفتادم؛ فصل ۲۰۱۵-۱۶ لیگ NBA آغاز شد

ماراتن هفتادم؛ فصل 2015-16 لیگ NBA آغاز شد

با انجام سه مسابقه در روز بیست و هفتم اکتبر، فصل ۲۰۱۵-۱۶ لیگ NBA آغاز شد.

پاو گاسل در ۳٫۶ ثانیه مانده به پایان بازی تیمش برابر کلیولند، لی آپ لبران جیمز را بلاک رد تا تیمش در حضور رئیس جمهور ایالات متحده پیروز از زمین خارج شود. شیکاگو بولز امروز در سالن یونایتد سنتر میزبان کلیولند کولیرز بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۹۵، حریف خود را مغلوب کند. باراک اوباما که از طرفداران شیکاگو بولز است این بازی را از نزدیک تماشا می کرد. پس از بلاک شدن جیمز توسط گاسل، تیم کلیولند ریباند حمله را انجام داد و تقاضای وقت استراحت کرد. پس از بازگشت دو تیم به زمین و در حالی که ۱٫۹ ثانیه به پایان بازی زمان باقی بود، جیمی باتلر توپ مو ویلیامز را قطع کرد تا پیروزی تیمش را تضمین کند.
نیکولا میروتیچ با کسب ۱۹ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. درک رز نیز که به دلیل مصدومیت صورت با یه ماسک محافظ بازی می کرد، ۱۸ امتیاز، ۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به ثبت رساند.
برای کلیولند کولیرز نیز لبران جیمز ۲۵ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. کایری ایروینگ نیز همچنان دوران ریکاوری پس از مصدومیت خود را می گذراند و در این بازی غایب بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

آتلانتا هاوکس فصل را با یک شکست خانگی آغاز کرد. این تیم امروز میزبان دیترویت بود که در پایان با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۱۰۶ مغلوب حریف خود شد.
هر پنج بازیکن شروع کننده پیستونز در این بازی حداقل ۱۵ امتیاز کسب کردند. آندره درامند با ۱۸ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان دیترویت در این بازی ۵۹ ریباند ثبت کردند، در حالی که تیم میزبان تنها ۴۰ بار توپ را ریباند کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ام‌وی‌پی فصل گذشته با ارائه یکی از بهترین عملکردهای شب افتتاحیه در تاریخ لیگ، قهرمان فصل گذشته را برای پیروزی مقابل میهمان خود رهبری کرد. گلدن استیت واریورز امروز میزبان نیو اورلینز پلیکانز بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۹۵ حریف خود را مغلوب کند.
استفن کری در این دیدار ۴۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن ۱۴ شوت از ۲۶ اقدام خود (۵ شوت از ۱۲ اقدام سه امتیازی) در این مسابقه را وارد سبد کرد. آخرین بار که بازیکنی توانسته بود در بازی اول فصل تیمش حداقل ۴۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد، سال ۱۹۹۹ بود که گرنت هیل چنین آماری ثبت کرده بود.
انتونی دیویس علی رغم کسب ۱۸ امتیاز در این بازی، عملکرد ضعیفی در شوت زنی داشت و تنها ۴ شوت از ۲۰ اقدام خود را به ثمر رساند. ۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، دیگر آماری بود که دیویس ثبت کرد.
اعضای تیم گلدن استیت پیش از آغاز این مسابقه حلقه های قهرمانی خود را دریافت کردند. (دانلود مراسم اهدای حلقه های قهرمانیدانلود هایلایت های مسابقه)

برای دانلود ویدئوهای سایت NBA از جمله حرکات برتر روز و … از منوهای بالای سایت، روی “ویدئوهای سایت NBA” کلیک کنید. برای دانلود مسابقات NBA در فصل ۲۰۱۵-۱۶ نیز به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۳ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    بد شانسی آورد کلیولند و لبرون . عیب نداره جبران میکنه در بازی های آینده.

  2. mlbj گفت:

    ادمین جان خسته نباشی‌.
    فکر کنم لینک دانلود مراسم اهدای حلقه اشتباه باشه درست نمیگم؟؟

  3. sina777 گفت:

    جان بازم ان بی ای

  4. sina777 گفت:

    احمد جان top 10 ها رو بازم بزار تو رو خدا

  5. جنگجو گفت:

    به به عجب اخباری اصن آدم حال میکنه میخونه این اخبار رو تیتر روزنانه های امروز میتونه اینا باشه
    به زانو درآمدن گرانترین تیم ان بی ای
    باخت سنگین کلیولند به رقیب سنتی
    داگ مک باکت خوش درخشید تا لبران مغموم به خانه بازگردد
    بلاک شدن لبران توسط جیمی باتلر در هنگام شوت زدن دور از سبد
    ۶ بلاک شات گسول مقابل تیم مدعی قهرمانی
    قراردادهای نجومی کلیولند دردی از این تیم دوا نمی کند.
    رز با صورت شکسته ام هم سربلند از زمین بیرون می آید
    بارک اوباما خشنود به کاخ سفید بازگشت
    اینا هم میتونه در حاشیه روزنامه نوشته بشه
    گلدن استیت با شایستگی پیروز شد تا برای سایر مدعیان کنفرانس غرب خط و نشان بکشد
    له شدن شاهین های آتلانتا زیر چرخ ریباند چرخنده های دیترویت

    • Irving گفت:

      حاجی حالت خوبه؟؟؟ همچین میگی گرانترین انگار لیگ بی صاحبه و سقف قرارداد نداره. در ضمن بمیرم برای شیکاگو که تیم مستضعفینه!!!
      ۶ بلاک گسول در مقابل تیم مدعی قهرمانی؟؟؟ طوری میگه انگار گسول بازیکن عربستانیه تازه وارد لیگه. همین گسول با سقف قرارداد اومده بولز.
      رز با صورت شکسته؟؟؟ انگار نمیدونی کوز چند تا مصدوم داره. اگه نمیدونی بگم برات.
      عزیز دل برادر! شیکاگو(که خودش مدعی قهرمانیه) تو زمین خودش با اختلاف ۲امتیاز تیم پر از مصدوم مارو برد. نوش جونش. توام به جای حرفای عجیب بیا و خوشحالی کن!
      پ.ن. این تیم فقط مال لبران نیس. خواهشا انقدر لبران لبران نکنید.
      بی صبرانه منتظر بازگشت کایری با سلامت کامل هستم.

      • جنگجو گفت:

        داداش من نوکرتم هستم. اینا جنبه شوخی داره به جد نگیر یه چی میگم دور هم باشیم فردا گلدن استیت باخت شمام چهار تا بگو تیمش رو نقد کن هیچ عیبی هم نداره و با ظنز هم نقد کنی من خودم خوشحال میشم و میخندم به پاش شک نکن …
        گسول قراردادش برای هر سال کمتر از ۸ میلیون دلاره بازیکن خوبیه در کل
        بهتم حق میدم اصن هوادار کلیولند واقعی تویی که تیمتو دوس داری. ولی یه چیزی بگم ناموس واری درست بود خودت اعتراف کن . درسته کلیولند واسه همه هوادارشه ولی قبول کن لبران خودش رو صاحب کلیولند میدونه. تمامی این قراردادهایی که بسته شده پشتش لبران بوده اونایی که اومدن پشت پرده لبران آورده و اونایی که هم رفتن لبران دکشون کرده بپذیر اینو. لبران نخواست ویگینز باشه دوس داشت ویترز باشه. ویترز دید سبک به بازیش به مذاغش خوش نمیاد ویترز رفت ثاندر ، شامبرت و اسمیث اومدن. لبران خواست یک بازیکن نیمکت نشین که زیر سایه کوین لاو تو فصل سالیانه بیش از ۱۶ میلیون دلار بگیره. الان تریستن تامپسون داره از هاردن و کری بیشتر پول میگیره. درسته NBA سقف دستمزد داره اونم ۸۴ میلیون دلار. کلیولند الان داره ۱۱۰ میلیون دلار میده نزدیک به رکورد نیکس سال ۲۰۰۶

  6. Hiddensbk گفت:

    جنگجو داداش
    فازت چیه؟

  7. علیرضا گفت:

    ایول شیکاگو

  8. king KOBE24 گفت:

    امسال لیکرز میره پلی آف.کوبی هم ششمین قهرمانیش ر جشن میگره

  9. reza گفت:

    از اسمی که واسه خودش گذاشته باید تا تهشو بخونی ( جنگجو )
    لابد از دارو دسته میتی کاما هم هستی؟
    میخوای بگم از bbc news بیان بات مصاحبه کنن؟
    من تا آخر فصل با تو کار دارم ببینم اون موقع هم از این تیتر ها از خودت میدی بیرون یا نه
    من نمیدونم لبران چیکار شما کرده انقدر ازش بدتون میاد میگن آدم از کسی بدش میاد که میدونه ازش بهتره و بش حسودی میکنه فکر کنم این واسه تو صدق کنه داش.

  10. جنگجو گفت:

    کلیولند بامداد هم باید با ممفیس بازی کنه. اوه اوه دفاع خرکی ممفیسو چکار کنن؟؟؟تونی الن میشه مامور لبران.
    بچه ها من شوخی میکنم اگه ناراحت میشید از این چیزا نمیذارم. لبران مرد بزرگیه من هیچوقت تو زندگیم به لبران نمیرسم. اینا جنبه کل کله دیگه
    جنگجو لقب باشگاه واری یرزه هیچ معنی خاصی نداره دیگه. خیلی سخت نگیرید من شوخی میکنم کوچیک همتون هستم

  11. king KOBE24 گفت:

    آقا رضا تو لیگ دیگه کسی نموده ک لبرون بلاک نکرده باشع.کوبی چند بار لبرون ر بلاک کرده.
    کوبی مایکل جردن ر هم بلاک کرده.
    ی سوال کی کوبی ر بلاک کرده?

  12. king KOBE24 گفت:

    احمد آقا جدول زمان بندی بازی ها ر اگه دارید بذارید لطفا

  13. Cp3viii گفت:

    کری چه کرد واقعا

  14. reza گفت:

    یه طوری میگی بلاک شده انگار یه کاری کرده که اگه بگم اقا احمد کامنتمو نمیزاره
    بعدشم بلاک شده که شده. تو اگه بسکتبالیست بودی این حرفو نمیزدی
    انگار بلاک شدنش از این که در حال حاظر بهترین بازیکنه کمش میکنه نه داش لبران شناخته شدس
    اگه یه ذره واسه کسی احترام قایل باشی میبینی که داره با کمر ناقص بازی میکنه با این حال تو ۲۸ دیقه بازی ۲۵ امتیاز اوورد این کار هر کسی نیس عزیز دلم

  15. reza گفت:

    بعدشم اقدر کوبی کوبی نکن واسه من کوبی بازیکنه خوبی (بود) یکی از بهترین بازیکنای nba (بود)
    یه چیزه خوب این مواقع میگن ( سر پیریو معرکه گیری) این الان به وضعیت کوبی میخوره
    وگرنه بازیکنی که بیشتر از نصف بازی رو نیمکته و آمار افتضاحی داره ( نسبت به قبلا) ۶۰ملیون نمی ارزه
    من نمیگم کوبی بده نه کوبی آدمه بزرگیه ولی دیگه باید قبول کنه پیر شده لیکرز شانس بیاره که باز مصدوم نشه وگرنه این همه پولو خرج هیچو پوچ کردن

  16. Parsa گفت:

    پسرخوب برو تو youtube یه گشتی بزن اون وقت می فهمی که چه کسانی کوبی رو بلاک کردن،به عنوان مثال deandre jordan-iverson-lebron james-howard فقط چند نفر از لیست کسانی هستند که کوبی رو بلاک کردند،اگه شما بلاک شدن کوبی رو ندیدی به این دلیله که مدت کمی هست که داری ان بی ای رو دنبال میکنی،کوبی هم بارها بلاک شده،بعدشم بلاک شدن یا نشدن بازیکن ها معیار مناسبی برای سنجش بازیکن ها نیست چون که همه ی بازیکن ها بلاک میشن ولی از ارزششون کم نمیشه،به عنوان مثال خودت میگی کوبی جردن رو هم بلاک کرده ولی از ارزش جردن چیزی کم نشده یا کسی نمیتونه بگه که کوبی بهترازجردن هستش.

  17. mahdi گفت:

    ادمین جان سلام. من دانشجوی سال سوم مدیریت بازرگانی هستم و خیلی دوس دارم مسابقات رو به صورت آنلاین ببینم ولی مسابقات ساعت ۳ و ۶ نیمه شب به وقت ایرانه و من باید بخوابم.درخواست من اینه که این تنجمن دانلود بازی ها رو برای افرادی مثل من متوقف نکنید واقعا از سایت بسیار خوبتونم ممنونم

    • احسان گفت:

      بازیایی که تو غرب آمریکا انجام میشه ( مثل بازیایی که تو زمین گلدن استیت یا لس آنجلس برگزار میشه) معمولا حدودای ساعت ۶ و دیرتر شروع میشه و تا حدودای ساعت ۸ یا حتی ۱۰ صبح هم ادامه پیدا میکنه بازیا . یه تعدادی از بازیای شرق هم به وقت ما میوفته ساعتای ۱۰ یا ۱۱ شب که اونا رو هم میشه دید. ۵-۶ تا بازی شاید تو یه فصل اینطوری بشه.
      پیشنهاد میکنم بازیا رو زنده ببینی چون یه حال دیگه ای داره. من خودم فصل پیش رو زودتر پا میشدم قبل از اینکه برم دانشگاه بازیا رو میدیدم، وقتی تیم مورد علاقت رو همون موقعی که داره بازی میکنی خیلی بیشتر کیف میده تا بازی ضبط شده و با تاخیر ببینی.

      • mahdi گفت:

        درسته اقا احسان واقعا حال دیگه ای داره دیدن مسابقات زنده nba. ممنون از توضیحاتت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *