نتایج مسابقات پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و هشتم آپریل ۲۰۱۴

لبران جیمز

مسابقات پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و هشتم آپریل ۲۰۱۴ با صعود میامی هیت به مرحله دوم پلی آف و پیروزی تیم های آتلانتا و اسپرز همراه بود.
تیم بسکتبال میامی هیت با کسب چهارمین پیروزی مقابل شارلوت بابکتز، راهی دور دوم پلی آف شد. شارلوت امروز در خانه پذیرای میامی هیت بود و در پایان با نتیجه ۹۸ بر ۱۰۹، مغلوب حریف شد. لبران جیمز از هیت در این دیدار ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به ثبت رساند. هیت با کسب این برد، در این سری با نتیجه ۴ بر ۰ به پیروزی رسید و تا مشخص شدن رقیبش در مرحله دوم پلی آف، که یکی از تیم های تورنتو یا بروکلین خواهد بود، فرصت استراحت دارد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
ایندیانا پیسرز در خانه با نتیجه ۹۷ بر ۱۰۷ مغلوب آتلانتا هاوکس شد تا نتیجه سری ۳ بر ۲ به سود آتلانتا شود. شش بازیکن آتلانتا در این دیدار موفق شدند امتیازات خود را دو رقمی کنند. آتلانتا هاوکس در لحظاتی از این دیدار ۳۰ امتیاز از تیم اول فصل عادی کنفرانس شرق پیش بود. تیم بسکتبال ایندیانا در سری های پلی آف که در آنها ۳ بر ۲ از حریف عقب بوده، هیچ گاه نتوانسته است پیروز شود. آتلانتا هاوکس در صورتی که بتواند پیسرز را حذف کند، ششمین تیم سید ۸ تاریخ NBA خواهد بود که توانسته در مرحله حذفی، تیم سید ۱ را حذف کند و با توجه به برگزاری مسابقه بعدی در شهر آتلانتا، دستیابی به این هدف زیاد دور از دسترس به نظر نمی رسد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
سن آنتونیو اسپرز با پیروزی مقابل دالاس در خانه این تیم، شکست خانگی خود در مسابقه دوم را جبران کرد. شاگردان گِرِگ پاپویچ در این مسابقه با نتیجه ۹۳ بر ۸۹ به برتری رسیدند و نتیجه مجموع بازی های دو تیم، ۲ بر ۲ مساوی شد. مانو جینوبلی از اسپرز در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. سه امتیاز پایانی اسپرز در این مسابقه توسط جینوبلی و از پشت خط پرتاب پنالتی کسب شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
برای مشاهده وضعیت تیم ها در مرحله حذفی می توانید به اینجا مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. SHaHRooZ گفت:

    عالی بود. مرسی

  2. آذرخش گفت:

    🙂
    تا جایی که یادمه تنها تیمی که تو فصل عادی هیچ باختی مقابل هیت نداشت نتز بود.
    تقابل این دو تیم (اگر پیش بیاد) باید جالب باشه.

  3. 7ahid گفت:

    ادمین جان خسته نباشی

    اونروز اشاره ای کردی به درگیری داخلی بین بازیکنان پیسرز

    لطفا یکم توضیح بدید موضوع چی بوده

    مرسی داری

    • admin گفت:

      یاهو اسپرتس گزارش داده بود که لنس استیفنسن و اوین ترنر، یه روز قبل از اولین بازی پلی آف برابر آتلانتا، تو تمرین پیسرز با هم درگیر شده بودن. ظاهرا مشکلات داخلی بین بازیکنای این باشگاه ریشه دار هست؛ روی هیبرت هم تو یکی از مصاحبه هاش تو فصل عادی به این موضوع اشاره کرده بود.

  4. mlbj گفت:

    به امید سومین قهرمانی متوالی میامی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *