نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در 26 دسامبر 2014

مرحله بیست و چهارم لیگ بسکتبال چین در روز ۲۶ دسامبر ۲۰۱۴ برگزار شد. در مسابقات امروز دو پیروزی برای تیم های بازیکنان ایرانی رقم خورد.

مهدی کامرانی و هم تیمی هایش در جیانگسو تونگشی با برتری مقابل چانگکینگ فلایینگ دراگن، برای اولین بار در این فصل از رقابت ها، دو پیروزی متوالی ثبت کردند. جیانگسو تونگشی در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۹۴ چانگکینگ را شکست داد. کامرانی در این مسابقه ۱۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۸ توپ ربایی و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. کامرانی تا پیش از این مسابقه با ۲٫۷۳ توپ ربایی، در رده چهارم بهترین بازیکنان لیگ چین از نظر میانگین توپ ربایی قرار گرفته بود. ارسلان کاظمی در مدت ۳۶ دقیقه ای که در این مسابقه برای چانگکینگ بازی کرد، ۱۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱ بلاک شات، ۶ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد.

چینگدائو دابل استار با درخشش حامد حدادی، میزبان خود بائی را از پیش رو برداشت. چینگدائو در این دیدار با نتیجه‌ی نزدیک ۱۰۴ بر ۱۰۳، بائی را مغلوب کرد. حامد حدادی در این مسابقه ۱۱ شوت از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۳۲ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۴ بلاک شات، در هر سه فاکتور بهترین بازیکن میدان بود. حدادی ۱ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد.

در پایان مرحله بیست و چهارم لیگ بسکتبال چین، چینگدائو دابل استار در رده پنجم قرار گرفته است. جیانگسو تونگشی جایگاه شانزدهم را به خود اختصاص داده است و چانگکینگ فلایینگ دراگن در رتبه بیستم جای گرفته است.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *