نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در سوم فوریه ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در سوم فوریه 2015

رقابت های ان‌بی‌ای در سوم فوریه ۲۰۱۵ با انجام پنج مسابقه پیگیری شد. پیروزی سیکسرز، پیستونز و تریل بلیزرس، از جمله نتایج امروز بود.

در یکی از بازی های امروز فیلادلفیا سونی سیکسرز میزبان دنور ناگتز بود که موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر۹۸، حریف خود را مغلوب کند. مایکل کارتر ویلیامز از سیکسرز در این دیدار ۱۵ امتیاز، ۸ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. این پیروزی، سومین برد خانگی متوالی سیکسرز بود که از مارس ۲۰۱۴ بی سابقه بوده است.

کسب ۳۴ امتیاز توسط کریس باش برای جلوگیری از شکست میامی هیت کافی نبود. هیت امروز میهمان دیترویت پیستونز بود و با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۱۰۸، مغلوب میزبان خود شد. بازیکنان دیترویت کوارتر نخست این بازی را با یک ران ۲۵-۱ به اتمام رساندند تا با کسب برتری ۳۳ بر ۱۲ در این کوارتر، اختلاف خود را با حریف افزایش دهند. دی.جی. آگوستین از پیستونز در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۳ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن در ۵ مسابقه ای که به جای برندون جنینگز مصدوم به میدان رفته است، میانگین ۲۱٫۸ امتیاز و ۹٫۲ پاس منجر به گل را ثبت کرده است. دوین وید از هیت به دلیل مصدومیت همسترینگ همچنان نمی تواند برای تیمش بازی کند.

پورتلند تریل بلیزرس در مسابقه ای نزدیک، با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۲، میهمان خود یوتا جاز را از پیش رو برداشت. دیمین لیلارد از پورتلند علی رغم اینکه هیچ یک از ۶ اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد نکرد، ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد تا تیمش پس از سه شکست متوالی، یک پیروزی به دست آورد. برای یوتا نیز گوردون هیوارد ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به گل ثبت کرد. رابین لوپز از پورتلند که ۲۳ بازی گذشته تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت و ۱۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ بلاک شات به دست آورد.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در سوم فوریه ۲۰۱۵ را در زیر می بینید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۵ ۹۸ دنور ناگتز دانلود
دیترویت پیستونز ۱۰۸ ۹۱ میامی هیت دانلود
نیویورک نیکس ۹۷ ۱۰۸ بوستون سلتیکس دانلود
پورتلند تریل بلیزرس ۱۰۳ ۱۰۲ یوتا جاز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۹۶ ۱۲۱ گلدن استیت واریورز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. M-N گفت:

    تیم فقط اوکلاهاما سیتی تاندر گارد راس فقط راسل وستبروک بهترین بازیکن هم دورانت

  2. مجید گفت:

    آقا احمد وید به آل استار میرسه؟

  3. M.R گفت:

    راسل دیوونست ولی ازش خوشم میاد خیلی دانک های قشنگی هم میزنه

  4. almost black گفت:

    تاندر تیم با حالیه که همه توش دیوونن

  5. بسکتبال با بوستون سلتیکس قشنگه این تیم خدایه تیماس تازه بردم که آوردیم همه چی جوره تو زمین نیویورکم بردیم وه تازگیا بیچاره ها داشتن یه جونی میگرفتن ولی نشد که ادامه بدن ما اینیم دیگه…

  6. لیلارد بازیکنه خاص و کار بلدیه تو زمین یجوریه که بودنش تو زمین زنگ خطریه واسه تیم مقابل اینو تیم هوستون تو پلی آف قبلی به خوبی حس کرد.

  7. اصن ادمین و بچه ها حواسشون به ۵۱ امتیازی که کری آورد نبود یا یادشون نبود یا نمیدونستن!!!!
    ۱۶ تا سه زد ۱۰ تاش توش رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *