پرونده لیگ ان بی ای در سال ۲۰۱۴ بسته شد

پرونده لیگ ان بی ای در سال 2014 بسته شد

با انجام هفت مسابقه در روز سی و یکم دسامبر، پرونده لیگ ان بی ای در سال ۲۰۱۴ بسته شد.

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با پیروزی مقابل ساکرامنتو کینگز، به چهار باخت پی در پی خود پایان داد. سلتیکس امروز در تی‌دی گاردن میزبان کینگز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۸۴، حریف خود را مغلوب کند. جرد سالینجر از سلتیکس با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. دیمارکوس کلزینس از کینگز با دریافت دومین تکنیکال فول در میانه های کوارتر پایانی، از زمین مسابقه اخراج شد.

ایندیانا پیسرز در خانه پذیرای میامی هیت بود که با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۵، حریف خود را مغلوب کرد. بازیکنان ایندیانا کوارتر سوم این مسابقه را با نتیجه‌ی ۳۶ بر ۱۹ به سود خود پایان دادند تا اختلاف امتیاز خود با حریف را افزایش دهند. آنها در این دیدار ۱۰ شوت از ۱۸ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. سی‌جی مایلز از پیسرز در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به ثبت رساند. دنی گرنجر از هیت که در مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بود، ۱۴ امتیاز و ۳ ریباند به دست آورد.

میلواکی باکز با کمک برندون نایت، میزبان خود کلیولند کاوالیرز را با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۸۰ شکست داد. نایت در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. کاوالیرز در این مسابقه برای دومین بازی پی در پی لبران جیمز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. کوین لاو و شاون مرین، دیگر بازیکنان غایب کلیولند در این بازی بودند. کایری ایروینگ در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۴ پاس منجر به گل برای کلیولند کسب کرد. میلواکی باکز همچنان بازیکنان کلیدی خود نظیر ارسان ایلیاسوا و لری سندرس را در اختیار ندارد.

مانو جینوبلی با کسب ۷ امتیاز از مجموع ۲۶ امتیاز خود در وقت اضافه، به سن آنتونیو اسپرز کمک کرد تا با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۳، نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو بردارد. جینوبلی در این دیدار ۷ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. تیم دانکن از اسپرز با کسب ۱۶ امتیاز و ۱۰ ریباند در این دیدار، ۸۱۴امین دابل دابل دوران حرفه ای خود را به ثبت رساند تا در کنار کار مالون، در رده پنجم لیست بازیکنانی قرار گیرد که بیشترین دابل دابل را در تاریخ NBA ثبت کرده اند.

کوین دورنت در بازگشتش به ترکیب اکلاهما سیتی تاندر درخشان ظاهر شد و تیمش را برای پیروزی بر فینیکس سانز رهبری کرد. تاندر در این دیدار خانگی که یک وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۳۷ بر ۱۳۴، سانز را شکست داد. کوین دورنت که در ۶ مسابقه قبلی تیمش غایب بود، در این دیدار به ترکیب تاندر بازگشت و با کسب ۴۴ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را به ثبت رساند. این بازیکن در این مسابقه ۱۰ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. راسل وستبروک از تاندر در پایان کوارتر دوم این مسابقه، دومین تکنیکال فول را از داوران دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد. مارکیف موری از سانز در ۲٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود، نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما در این کار ناکام ماند.

نتایج و هایلایت های لیگ NBA در سی و یکم دسامبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
بوستون سلتیکس ۱۰۶ ۸۴ ساکرامنتو کینگز دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۰۶ ۹۵ میامی هیت دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۹۹ ۷۸ نیویورک نیکس دانلود
هیوستون راکتس ۱۰۲ ۸۳ شارلوت هورنتز دانلود
کلیولند کاوالیرز ۸۰ ۹۶ میلواکی باکز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۵ ۹۳ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۳۷ ۱۳۴ فینیکس سانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۰ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    ای بابا، ما فکر کردیم لبرون بازی بعدیش میرسه.
    ادمین تا کی طول میکشه؟

  2. SHaHRooZ گفت:

    واقعا OKC بدون دورنت و وستبروک هیچه. درود بر MVP که با اومدنش بازهم فوق العاده ظاهر شد.

  3. mlbj گفت:

    به به اقا شهروز میبینم که با اومدن دورنت شما هم اومدی دوباره کامنت میدی.

    • SHaHRooZ گفت:

      mlbj خودت هم میدونی تو nba تیم بدون ستاره اش هیچه! من عاشق دورنت هستم ولی قبل اون عاشق تیم okc. امیدوارم بتونه تو ادامه فصل جبران کنه.

  4. هههههه کلیولند کم کم داره میترشه پوسش کندس با این وضعیت میخاد قهرمانم بشه خخخ اینو باید بعنوان باحال ترین جک ۲۰۱۴ انتخاب میکردن که نشد حیف…
    مگه فقط به جینزه لاو و ایروینگ بوقن اینا باید یه حرکتی بزنن خیر سرشون ستاره هستنو این آخر و عاقبت تیمیه که به یه بازیکن وابسته باشه همیشه وابستگی بد بوده تو همه چیز.

  5. دمه بچه ها گرم حیولا دارین سلتیکس زندس درسته روندو رفته و بی ستاره موندیم ولی سلتیکس همیشه سلتیکسه بزن دست قشنگه رو.

  6. helder گفت:

    mage timi hast ke bedune setarehash harfi vase goftan dashte bashe?????????

  7. helder گفت:

    be timaye bartar chand sale akhir negah konid

  8. صد در صد نه همین ستاره هان که تیمشونو میکشن.
    ولی این کلیولند به جیمز وابستگی پیدا کرده یعنی جیمز نباشه انگار تیم نیس یجور حس مربی بودن رو داره که همین باعث فشار رو جیمز میشه و این کلیولندی که من میبینم با این مربی که همه ما داریم میبینیم چطور گند داره میزنه به تیم قهرمان بشو نیس.
    وقتی کلیولند میبازه بعضی از دوستان میان میگن جیمز نبود باختیم خو مرد مومن بسکت کار تیمی میخاد نه فردی بازیکن ستاره هم واقعا نیازه که کلیولند چیزی کم نداره.

    • mlbj گفت:

      واقعا لبرون یه رهبره واسه تیمش.

    • mlbj گفت:

      I am boston
      این تیم که به پلی اف صعود میکنه قبول داری؟
      تا پلی اف هم تیم جمع و جور میشه لبرون و لاو به خودشون میان.
      این تیم تو پلی اف به هیچ تیمی رحم نمیکنه حداقل تا فینال.

    • mlbj گفت:

      I am boston
      این تیم که به پلی اف صعود میکنه قبول داری؟
      تا پلی اف هم تیم جمع و جور میشه لبرون و لاو به خودشون میان.
      این تیم تو پلی اف به هیچ تیمی رحم نمیکنه حداقل تا فینال.کوین لاو رو دسته کم نگیر.

      • MLBJ هیچ کس به توانایی های شیر موز شکی نداره ولی با این مربی هیچوقت هیچوقت جای رو پر نخواهید کرد و اینم که مطمنم به پلی آف میرسین ولی پلی آف واسه کلیولند چیزی نیس که ارزوشو داشته باشن تیم رو بستن واسه قهرمانی ولی با این مربی میزی نصیبتون نخواهد شد.

  9. last celtic گفت:

    من تو خلقت این دیاندره جردن موندم با دانک هاش شاید نزدیک هفتاد درصد یا بیشتر امتیازاش با دانکه راستی کازینز چقدر وحشی شده بدبخت اسمارت یک متر رو زمین کشیده شد

  10. هر بازیکنی تو یه چیزی خوبه مثلا: روندو تو اسیست و کایری تو دریبلای باحال و کوری تو سه امتیازی و همین دیاندره جردن تو دانک های قدرتی و همین تفاوت هاس که لیگ رو جذاب کرده البته من مدل بازی کایری ایروینگ و رز رو خیلی خیلی دوست دارم و اجرا میکمم تو زمین چون خیلی پرتاب کردن رو دوست ندارم و پاس گلم که تو ایران بی معنیه یعنی وقت تلف کردن!!!
    من همیشه گفتم که از کازینز خوشم میاد از اخلاقش تو زمین خیلی حال میکنم جذابه لامصب.

  11. MOHAMMAD#11 گفت:

    از سیستم بدنی کوین دورانت خیلی خوشم میاد …
    ماهیچه های درستو حسابی حجیم نداره ولی سرعت با بازیشو شوتش خوبه
    خیلی هم لاغره…

    • Sepehr گفت:

      داداش مثل قبل نی دیگه که حجمی وار کنن بیشتر سرعتی کار میکنن مثلا بدن کوبی یا لبران رو ببین ماهیچه ها حجمی ولی بدن کوین دورانت و استفن کری
      با این که ماهیچه حجمی نداره ولی از لحاظ کار سرعتی عالین
      در ضمن اگر بدنسازی سنگین کار کنن احتمال مصدومیت. زیاد تر میشه. و انرژی هم برا تمرین ندلرن به همین خاطر بیشتر با هالتر سبک کار میکنن و هوازی
      تنها کس که سنگین کار میکنه دریک رزه
      لامصب کتف هاش مثلش ندیدم خیلی اسمیه
      میتونی با قند شکن یو تیوب رو باز کنی و فیلم و تمرینش رو ببینی

  12. همین دورانتی که میگی خیلی لاغره تو لیگ خودمون هیکلی ترین محسوب میشه لاغره ولی نه دیگه خیلی!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *