کایل لوری و کوین دورنت بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

کایل لوری و کوین دورنت بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

کایل لوری از تورنتو رپتورز و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو برای بازی هایی که از ۱۴ تا ۲۰ مارس انجام دادند موفق به کسب این عتاوین شدند.

کایل لوری با ثبت میانگین ۲۷٫۲ امتیاز (رتبه ۴ شرق)، ۶٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۸ شرق)، ۶٫۴ ریباند و ۲٫۲ توپ ربایی (رتبه ۷ شرق)، به تورنتو برای ثبت رکورد ۴ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته کمک کرد. او تنها بازیکن در کنفرانس شرق بود که میانگین حداقل ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ پاس منجر به گل را در مسابقات هفته ثبت کرد. لوری در دو مسابقه حداقل ۳۰ امتیاز کسب کرد. این بازیکن در پیروزی ۱۰۵ بر ۹۱ تیمش مقابل بوستون سلتیکس در ۱۸ مارس، ۳۲ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل، ۴ ریباند و ۲ توپ ربایی به دست آورد.

کوین دورنت با متوسط ۲۶٫۸ امتیاز (رتبه ۱ مشترک غرب)، ۹٫۵ ریباند و ۷٫۵ پاس منجر به گل، اکلاهما سیتی تاندر را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در بازی های این هفته رهبری کرد. او در هر ۴ مسابقه حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد که کسب ۳۳ امتیاز در پیروزی ۱۱۵ بر ۱۱۱ مقابل ایندیانا پیسرز در خانه‌ی این تیم در ۱۹ مارس، از جمله‌ی آنها بود. دورنت هفته را با ثبت دو دابل دابل پشت سر هم مقابل فیلادلفیا (۲۶ امتیاز و ۱۳ ریباند) در ۱۸ مارس و ایندیانا پیسرز (۳۳ امتیاز و ۱۳ ریباند) در ۱۹ مارس به اتمام رساند.

ال هورفورد از آتلانتا، دوین وید از میامی، لامارکوس آلدریج و کوای لئونارد از سن آنتونیو، بیزمک بیومبو از تورنتو و جان وال از واشنگتن، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *