جان وال و کوین دورنت؛ بهترین بازیکنان هفته NBA

جان وال از واشنگتن ویزاردز و کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب انتخاب شدند. این دو برای بازی هایی که از ۱۱ تا ۱۷ ژانویه انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.

جان وال

جان وال با ثبت میانگین ۲۵ امتیاز (رتبه ۴ شرق)، ۹٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۱ شرق)، ۶ ریباند و ۳ توپ ربایی (رتبه ۱ شرق)، واشنگتن را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. او در این هفته از رقابت ها دو دابل دابل امتیاز-اسیست ثبت کرد و در یک مسابقه ۷ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن در پیروزی ۱۱۸ بر ۱۰۴ تیمش مقابل ایندیانا پیسرز در روز ۱۵ ژانویه، ۲۸ امتیاز، ۸ پاس منجر به گل و ۷ ریباند به دست آورد.

کوین دورنت

کوین دورنت در بازی های این هفته متوسط ۲۶ امتیاز (رتبه ۳ غرب)، ۸٫۳ ریباند و ۴٫۳ پاس منجر به گل را به دست آورد و تیمش را برای کسب ۴ پیروزی یاری کرد. او در این هفته یک مسابقه ۳۰ امتیازی داشت و در دو بازی دابل دابل امتیاز-ریباند برای اکلاهما سیتی انجام داد تا تیمش مقابل دالاس موریکس، میامی هیت و مینسوتا تیمبرولوز (۲ بار) پیروز شود. دورنت در روز ۱۳ ژانویه ۹ شوت از ۱۴ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۲۹ امتیاز (بیشترین امتیاز بازی)، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، به اکلاهما کمک کرد تا دالاس را با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۸۹ شکست دهد.

جی کراودر و آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس، کول آلدریچ از لس آنجلس کلیپرز، جیانیس انتدکومبو از میلواکی باکز، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر و دیمین لیلارد از پرتلند تریل بلیزرس، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *