دمار دروزن و کوین دورنت؛ بهترین بازیکنان هفته NBA

دمار دروزن و کوین دورنت؛ بهترین بازیکنان هفته NBA

دمار دروزن از تورنتو رپتورز و کوین دورنت از اکلاهما سیتی بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو بسکتبالیست برای بازی هایی که از ۷ تا ۱۳ دسامبر انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.

دمار دروزن با ثبت میانگین ۲۴ امتیاز (رتبه ۳ شرق)، ۵ ریباند، ۳٫۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، تورنتو را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. او در این هفته از رقابت ها ۵۱٫۷ درصد از مجموع شوت ها و ۹۱٫۹ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد. دروزن با کسب ۲۵ امتیاز یا بیشتر در ۳ بازی متوالی، رکورد شخصی خود در این زمینه را تکرار کرد و در بازی روز ۹ دسامبر مقابل سن آنتونیو اسپرز، با ۲۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین بود.

کوین دورنت در بازی های این هفته متوسط ۲۷٫۳ امتیاز (رتبه ۳ لیگ)، ۸٫۸ ریباند، ۶٫۳ پاس منجر به گل (رتبه ۹ غرب) و ۱٫۸ توپ ربایی را ثبت کرد و به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد تا هفته را با ۴ پیروزی پشت سر بگذارد. این بازیکن ۵۹٫۷ درصد از شوت های خود در این هفته را وارد سبد کرد که چهارمین درصد شوتزنی برتر در کنفرانس غرب بود. او در دو مسابقه حداقل ۳۰ امتیاز به دست آورد و ۲۶ پرتاب از ۲۷ اقدام پنالتی (۹۶٫۳ درصد) خود را وارد سبد کرد. دورنت با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل در بازی روز ۱۰ دسامبر مقابل آتلانتا هاوکس، اولین تریپل دابل فصل خود را ثبت کرد. شب بعد از آن ماسبقه، او ۲۱ امتیاز کسب کرد که ۱۱ امتیاز پایانی تیمش نیز شامل آن می شد و اکلاهما سیتی میزبان خود یوتا جاز را با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۹۰ شکست داد.

آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس، پاو گاسل از شیکاگو بولز، لبران جیمز از کلیولند کولیرز، کریس پاول و بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، جلیل اوکفور از فیلادلفیا سونی سیکسرز و اریک بلدسو از فینیکس سانز دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *