نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و دوم دسامبر ۲۰۱۴

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و دوم دسامبر 2014

لیگ ان‌بی‌ای در بیست و دوم دسامبر ۲۰۱۴ با برگزاری هفت مسابقه دنبال شد. پیروزی بولز و راکتس و شکست گریزلیز، موریکس و کلیپرز، از مهمترین نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال شیکاگو بولز با بازی خوب درک رز و جیمی باتلر، صدرنشین کنفرانس شرق را از پیش رو برداشت. بولز امروز در یونایتد سنتر میزبان تورنتو رپتورز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۹ بر ۱۲۰، حریف خود را مغلوب کند. درک رز از بولز در این دیدار ۲۹ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل کسب کرد. این بازیکن ۱۵ امتیاز خود در این بازی را در کوارتر چهارم به دست آورد و به تیمش کمک کرد تا با کسب ۴۹ امتیاز در این کوارتر، بیشترین امتیاز کسب شده‌ی تاریخ خود در یک کوارتر را ثبت کند. جیمی باتلر نیز با ۲۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۵ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص بولز در این مسابقه بود.

هیوستون راکتس در شبی که جیمز هاردن بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را به ثبت رساند، با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۹۵، میهمان خود پورتلند تریل بلیزرس را شکست داد. هاردن در این دیدار ۴۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن در این دیدار ۱۳ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت که حاصل آن ۱۲ امتیاز بود. پورتلند در این بازی لامارکوس آلدریج را به دلیل بیماری در ترکیب نداشت.

ممفیس گریزلیز با قبول شکست مقابل یوتا جاز، برای سومین بازی متوالی بازنده از زمین خارج شد. گریزلیز در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۹۷، مغلوب حریف خود شد. الک برکس از یوتا با کسب ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. بازیکنان یوتا ۹ شوت از ۱۹ اقدام سه امتیازی خود در این بازی را وارد سبد کردند. ممفیس در این دیدار زک رندولف و تونی الن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

آتلانتا هاوکس با برتری مقابل دالاس موریکس، برای سیزدهمین بار در چهارده مسابقه اخیر برنده از زمین خارج شد. هاوکس در این مسابقه که در ایالت تگزاس برگزار شد، با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۰۳، دالاس موریکس را مغلوب کرد. دنیس شرودر، بازیکن سال دومی آتلانتا که جایگزین جف تیگ مصدوم در ترکیب این تیم شده است، در این بازی ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد و یکی از پنج بازیکن تیمش بود که از مرز ۱۰ امتیاز گذشت. بازیکنان دالاس در نیمه اول این دیدار تنها ۳۸ امتیاز کسب کردند که بدترین عملکرد آنها در این فصل از رقابت هاست.

سن آنتوینو اسپرز در AT&T سنتر میزبان لس آنجلس کلیپرز بود که این بازی را با برتری ۱۲۵ بر ۱۱۸ پایان داد. تونی پارکر از اسپرز پس از غیبت در پنج بازی گذشته، در این مسابقه به میدان رفت و با ۲۶ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود. مانو جینوبلی با ۱۹ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل، یکی از دو بازیکن اسپرز بود که در این دیدار دابل دابل کرد. بازیکنان اسپرز در دو فاکتور پاس منجر به گل و درصد شوت های موفق، بهترین عملکرد فصل خود را در این بازی به نمایش گذاشتند. آنها در این دیدار ۳۷ پاس منجر به گل ثبت کردند و ۶۳٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. کریس پاول از کلیپرز در این بازی ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن با اسیست هایی که در این بازی کسب کرد، مجموع اسیست های دوران حرفه ای خود را به عدد ۶۳۸۷ رساند و با پشت سر گذاشتن نرم نیکسون (۶۳۸۱)، به رده بیست و چهارم بهترین بازیکنان تاریخ لیگ از نظر تعداد پاس منجر به گل رسید.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و دوم دسامبر ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۱۰ ۸۲ دنور ناگتز دانلود
شیکاگو بولز ۱۲۹ ۱۲۰ تورنتو رپتورز دانلود
هیوستون راکتس ۱۱۰ ۹۵ پورتلند تریل بلیزرس دانلود
ممفیس گریزلیز ۹۱ ۹۷ یوتا جاز دانلود
دالاس موریکس ۱۰۲ ۱۰۵ آتلانتا هاوکس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۲۵ ۱۱۸ لس آنجلس کلیپرز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۸ ۱۰۸ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. MELO...7 گفت:

    باز آتلانتا برد

  2. MELO...7 گفت:

    هاردن همون نیمه اول ترکوند -۳۱ امتیاز اورد – واقعا قشنگ بازی کرد

  3. MELO...7 گفت:

    کریس پاول بهترین پوینت گارده لیگه

  4. MELO...7 گفت:

    نوویتسکی دقیقا چیکار کرد تو اون صحنه که میخواست بازیو شروع کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  5. حسین گفت:

    یکی ساقی این نویتزکی رو عوض کنه بابا رد کرده بیچاره

  6. این یوتا فوق العاده و کاملا غیر قابل پیش بینیه از تیمای بزرگ براحتی عبور میکنه یعنی تیمو بستن فقط واسه له کردن تیمای مدعی یجور جو گیر میشن که اونورش نا پیدا دمه مربی یوتا گرم که تیمشو کرده کابوسی واسه تیمای بزرگ…
    همیشه رو در رو شدن دو تا گارد حرفه ای خیلی دیدنی بوده مث همین پارکر و پاول برد تو دستای بازیکنای گارد راسه!!

  7. moein گفت:

    اوووووفففف فقط دانک کارتر رو ببینید لامصب انگار داره مینی بسکت بازی میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *