مارچین گرتات و راسل وستبروک بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند

مارچین گرتات از تیم واشنگتن ویزاردز و راسل وستبروک از تیم اکلاهما سیتی تاندر برای بازی هایی که از ۲۱ تا ۲۷ دسامبر انجام دادند، بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند.

مارچین گرتات

مارچین گرتات در بازی های این هفته میانگین ۲۱٫۳ امتیاز (رتبه ۵ مشترک کنفرانس)، ۱۱٫۷ ریباند (رتبه ۶ مشترک کنفرانس) و ۱٫۶۷ بلاک شات (رتبه ۱۰ کنفرانس) را ثبت کرد و به ویزاردز کمک کرد رکورد ۳ برد و ۰ باخت را به دست آورد. این بازیکن در این هفته از رقابت ها دو دابل دابل امتیاز-ریباند به دست آورد. او در پیروزی ۱۱۳ بر ۹۹ تیمش مقابل ساکرامنتو کینگز در ۲۱ دسامبر، ۲۷ امتیاز و ۱۶ ریباند کسب کرد. گرتات در روز ۲۶ دسامبر در جریان پیروزی ۱۱۱ بر ۹۶ واشنگتن مقابل بروکلین نتز، ۲۵ امتیاز و ۷ ریباند کسب کرد؛ بردی که به ویزاردز کمک کرد تعداد بردهای و باخت های خود را در عدد ۱۴ برابر کند.

راسل وستبروک

راسل وستبروک با ثبت میانگین ۲۸ امتیاز (رتبه ۲ غرب)، ۸٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۴ غرب)، ۷٫۳ ریباند و ۳ توپ ربایی (رتبه ۱ مشترک غرب)، اکلاهما سیتی تاندر را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۱ باخت در این هفته از رقابت ها رهبری کرد. او در دو مسابقه حداقل ۳۰ امتیاز کسب کرد، در یک بازی ۶ توپ ربایی ثبت کرد و مسابقه ای با ۱۲ پاس منجر به گل در کارنامه داشت. وستبروک در پیروزی ۱۲۲ بر ۱۱۲ تیمش مقابل دنور ناگتز در روز ۲۷ دسامبر، ۳۰ امتیاز، ۱۲ پاس منجر به گل و ۹ ریباند به دست آورد و تنها به یک ریباند دیگر برای ثبت چهارمین تریپل دابل فصل نیاز داشت.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
جف تیگ از آتلانتا هاوکس، جی کراودر از بوستون سلتیکس، دریماند گرین از گلدن استیت واریورز، کریس پاول از لس آنجلس کلیپرز، کریس باش از میامی هیت، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، کوین دورنت از اکلاهما سیتی تاندر، نیکولا ووچویچ از اورلاندو مجیک، سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند تریل بلیزرس، دمار دروزن از تورنتو رپتورز و جان وال از واشنگتن ویزاردز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    وستبروک خوشبختانه روند خوبشو از فصل قبل داره ادامه میده با اینکه دورانت هم آمادست اما افت نکرده

  2. legend 35 گفت:

    عشقه راسل mvp

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *