گلدن استیت واریورز فینال کنفرانس غرب NBA را با پیروزی آغاز کرد

گلدن استیت واریورز فینال کنفرانس غرب NBA را با پیروزی آغاز کرد

تیم گلدن استیت واریورز با برتری مقابل هیوستن راکتس، فینال کنفرانس غرب NBA در سال ۲۰۱۵ را با پیروزی آغاز کرد.
گلدن استیت امروز در اوراکل آرنا میزبان هیوستن بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۶ حریف خود را مغلوب کند. گلدن استیت در حالی این مسابقه را با پیروزی به اتمام رساند که در لحظاتی از بازی ۱۶ امتیاز از حریف عقب بود.
استفن کری با کسب ۳۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این دیدار کمک کرد. این بازیکن ۶ شوت از ۱۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد.
گلدن استیت در میانه های کوارتر دوم این مسابقه و در حالی که ۱۶ امتیاز از هیوستن عقب بود، رو به بازی small ball آورد. شاگردان استیو کر نیمه‌ی اول را با یک ران ۲۱-۴ به پایان رساندند تا اختلاف امتیاز خود با حریف را جبران کنند. شاون لیوینگستون که ۱۴ امتیاز از مجموع ۱۸ امتیاز خود را در کوارتر دوم کسب کرد، از بازیکنان تاثیرگذار تیمش در این بازه‌ی زمانی بود.
امتیازآورترین بازیکن راکتس جیمز هاردن بود که علی رغم دفاع خوب کلی تامپسون، ۲۸ امتیاز به دست آورد. هاردن ۱۱ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز ثبت کرد.
دوایت هاوارد از راکتس در حالی که حدود ۱ دقیقه از کوارتر چهارم این مسابقه گذشته بود، به دلیل مصدومیت زانوی چپ زمین را ترک کرد و دیگر به میدان بازنگشت.
مسابقه‌ی دوم دو تیم پنجشنبه شب در اُکلند برگزار خواهد شد.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
گلدن استیت واریورز ۱۱۰ ۱۰۶ هیوستن راکتس کیفیت معمولی کیفیت HD

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۲ پاسخ

  1. saeed گفت:

    سلام آقا احمد
    قرعه کشی درفت انجام شد نمیخاین مطلبش رو بزارین
    مینسوتا پیک اول و لیکرز پیک دوم بقیه رو نمیدونم

  2. afshin6 گفت:

    معلوم میشه mvp واقعی کیه
    البته نتیجش اینه :
    stephen curry>james harden

    • Mohammadreza گفت:

      نه عزیز من جیمز هاردن تو هیوستون تنهاست ولی واریورز خودش بدون استفن کری یه تیم کامله.همش تقصیر جاش اسمیت بود؛اول که هاوارد رو مصدوم کرد بهد هم تو لحظات حساس بازی ترن اورهای خیلی بدی داد

  3. alik گفت:

    کجان اونایی که میگفتن هاردن به کری نشون میده ام وی پی واقعی کیه؟
    دیگه اخرای بازی هاردن داشت جون میداد انقد سخت و خوب بازی میکرد ولی خودشونو بکشن هم جلوی گلدن استیت کم میارن

  4. alik گفت:

    Mohammadrezaجهت اطلاع شما تو این بازی به جز کوارتر آخر هاردن اصن خوب بازی نکرد و سه کوارتر بار تیم رو همین جاش اسمیت و آریزا و حتی بروور کشیدن هاردن تازه آخر بازی یه ذره گرم شد بعد شما میگی که هاردن دست تنهاست؟

  5. LAKER FOR LIFE گفت:

    کی گفته هاردن تو هیوستون تنهاهه. دلیل اینکه این طور بنظر میرسه کار تیمی نه چندان خوب هیوستون نسبت به تیمای دیگه مثل همین واریرزه ولی بازیکنای هیوستون مثل هاوارد . اسمیت و آریزا و بروور نسبت به بازیکنای واریرز بهترن ولی چون واریرز کار تیمی فوقالعاده ای انجام میدن همه ی بازیکنارو درگیر میکنن و از حداکثر توان همشون استفاده میکنن و شاید اگه کری تو تیم دیگه ای بود از نظر فردی حتی موفقتر هم بود ولی تو واریرز همه ی بازیکنا نقش ایفا میکنن. در ضمن این باخت بخاطر اسمیت نبود و حتی هیوستون بردشون برابر کلیپرزو مدیون بازی خوب و دفاع عالی اسمیت و همچنین پرتاب های آریزا و برووره.

  6. روزبه گفت:

    بازیه سخت و قشنگی بود..استفن کوری و هاردن هم که عالی بودن..اما اگه دوایت هاوارد مصدوم نمیشد واقعا معلوم نبود بازم گلدن استیت میتونست ببره…

  7. king amir 6 گفت:

    مردانه.؟……… کودومشون به جیمز میرسه. لبرون رو میگم

  8. اصغر اورلاندو گفت:

    تو شوت زدن جفتشون از لبران بهترن. تو دفاع جیمز بهتره

  9. LAKER FOR LIFE گفت:

    چی میگی کدومشون به لبران میرسه؛ لبران بازیکن اسطوره ای و بزرگیه ولی تو این فصل اگه بهترین بازیکن بود که خوب ام وی پی میشد. مطمئن باشید کارشناسا عقلشون میرسه که بهترین بازیکنو انتخاب کنن وقتی لبرانو انتخاب نکردن یعنی بهترین بازیکن نبود خوب لبرانم مثل همه ی بازیکنا فصلای خوب و بد داره و این فصلم در مقایسه با خودش فصل متوسطیرو سپری کرد.

  10. saeed گفت:

    اصلا خوشم نمیاد از اونایی که تا یه تیم میبره طرفدار بهترین بازیکن اون تیم میشن
    به جای اینکه از دیدن بازی لذت ببرید همش به mvp و این جور چرت و پرت ها میپردازین تمام بازیکن های nba عالی هستن و لزومی نداره با هم مقایسه بشن درضمن نه برد یه تیم مدیون یک بازیکنه نه باختش تقصیر یک بازیکن خاص از اسمش معلومه تیم .

  11. amir گفت:

    استف کری بازیکنی که با هوشش(مغزش) بازی میکنه
    دیدن بازیش لذت بخشه. ازین بازیکنا کمن تو ان بی ای.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *