جرج کارل هدایت ساکرامنتو کینگز را به عهده خواهد گرفت

جرج کارل هدایت ساکرامنتو کینگز را به عهده خواهد گرفت

به گفته منابع به ESPN.com، جرج کارل برای هدایت ساکرامنتو کینگز، با این تیم به توافق رسید.
انتظار می رود خبر رسمی این توافق در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه منتشر شود و کنفرانس خبری رسمی نیز بعد از آخر هفته آل استار برگزار شود.
مفاد قرارداد کارل و کینگز منتشر نشده است اما به گفته یک منبع، قرارداد این مربی با کینگز، چهار ساله و مبلغ آن حدود ۱۵ میلیون دلار خواهد بود.
جرج کارل که روز پنجشنبه در مراسم خاکسپاری خصوصی دین اسمیت، مربی سابق دانشگاه کرولاینای شمالی شرکت کرده است، کار خود را از هفته آینده شروع خواهد کرد و سومین مربی فصل کینگز خواهد بود. کارل جانشین تایرون کُربین خواهد شد که به طور موقت هدایت این تیم را به عهده داشت.
به گفته منابع به ESPN، مسئولان تیم کینگز اوایل این هفته به کربین اطلاع داده بودند که بازی های روزهای سه شنبه و چهارشنبه این تیم در شیکاگو و میلواکی، آخرین بازی های او به عنوان سرمربی خواهند بود. کربین پس از آنکه تیم ساکرامنتو در اواسط دسامبر مایکل مالون را علی رغم رابطه نزدیکش با دیمارکوس کازینس، از سرمربیگری اخراج کرد، جایگزین او شد و در این مدت رکورد ۷ برد و ۲۱ باخت را به ثبت رساند.
کارل ۶۳ ساله که پس از کسب عنوان بهترین مربی فصل ۲۰۱۲-۱۳ به همراه دنور ناگتز، این تیم را ترک کرد و به عنوان آنالیزور به ESPN پیوست، با ۱۱۳۱ پیروزی در لیگ NBA، جایگاه ششم لیست مربیان تاریخ لیگ با بیشترین پیروزی را در اختیار دارد. او پیش از سرمربیگری در دنور، در کلیولند، گلدن استیت، سیاتل و میلواکی سرمربیگری کرده بود. کارل پس از آنکه در اواسط فصل ۲۰۰۴-۰۵ هدایت ناگتز را به عهده گرفت، رکورد ۳۲ برد و ۸ باخت را با این تیم در ادامه آن فصل ثبت کرد.
دیمارکوس کازینس، فروارد قدرتی آل استار کینگز که به طور طبیعی نقش مهمی در تعیین سرمربی تیم دارد، پیش از بازی سه شنبه شب برابر شیکاگو بولز اعلام کرد که مشکلی با سرمربیگری کارل ندارد. دو شب پیش از این بازی، در مصاحبه پس از مسابقه، گزارش هایی منتشر شده بود که خبر از مخالفت کازینس و نمایندگانش با استخدام کارل می داد.
کازینس در این مورد گفت: “من نمی تونم مربی ها رو استخدام یا اخراج کنم. همه می دونن که من مربی مالون رو دوست داشتم و براش احترام قائل بودم. من نمی خواستم [اخراج مالون] اتفاق بیفته.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    سلام اگه میشه مسابقه ال استار رو بع طور کامل برای دانلود بزارید مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *